Gå til innhold

Noen her som ikke har kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener selvsagt kynnere som de ikke merker, for har jo lest og hørt at alle har kynnere (eller ihvertfall forberedelse av livmora).

Jeg hadde noen kynnere rundt uke 25-28 da jeg drev og stressa som fullt med flytting. De gjorde overhodet ikke noe vondt, men magen ble veldig hard og det var litt ubehagelig.

Siden dette har jeg ikke merket noen ting av dette, og det er jo 8 uker siden nå.

Andre som har det på samme måten? Får liksom alltid inntrykk av at alle har så masse kynnere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har masse kynnere nå, men med førstemann hadde jeg ingenting før jeg var veldig tett opp til terminen(tilogmed på overtid? husker ikke helt lenger)

At du har intrykk av at "Alle" har det er vel fordi det folk ikke klager på å ikke ha det, og dermed hører vi ikke noen i fra dem;-)

Skrevet

ups , nå hørtes det ut som om jeg mente at alle som snakker om kynnere klager , og det var IKKE sånn ment.....

:-)

Skrevet

har ikke hadd kynnere enda som jeg har merket..er nå i uke 32..

Skrevet

Jeg har ikke hatt kynnere enda og jeg er i uke 37. Aner ikke om det er normalt eller ikke, men det er nå bare slik det er.

Skrevet

Jeg er i uke 33, og kjenner ingen kynnere. Hadde det heller ikke under mitt første svangerskap, så når andre gravide sier de har kynnere, så aner jeg ikke hva de snakker om! :-)

Skrevet

Ikke hatt noen kynnere til nå, men i dag fikk jeg mange da jeg var ute på tur. Er i uke 32.

Skrevet

tror jeg har de såkalte kynnerne når jeg er ute å går tur da det kjennes litt ut som at det strekker og presser under navelområdet. Men jeg har ikke hatt de kynnerne mange kan ha som gjør at en må stoppe opp med alt man driver med....

Skrevet

Er i uke 31, og har bare kynnere etter orgasme... magen blir knallhard, litt ubehagelig men det gir seg etter en liten stund. Kan ikke huske at jeg var noe plaget med kynnere sist heller.

Skrevet

Hei :o)

Har nesten lurt litt på om det er "normalt" å ikke kjenne noe til de jeg og.. Har av og til bortimot tilfeldig kjent at magen er mye hardere enn vanlig, og regner med at jeg kanskje har en kynner da.. Men aldri så jeg kan stoppe opp og si at "oi, der kom det en".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...