Gå til innhold

Lenge har dere igjen nå da, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

50 dager igjen.

Og jeg trenger de for å bli ferdig, hehe.

Er mine siste uker som gravid, skal aldri være det igejn...så er bare å nyte de siste ukene...går fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det 11 dager til termin. Gleder meg veldig til å bli ferdig, samtidig som jeg er usikker på om jeg egentlig er klar for dette... Herregud, jeg skal bli mamma!!! Jeg og min samboer skal bli foreldre... syns det er helt vanvittig å tenke på. Kan enda ikke fatte at det er en liten gutt inni meg. :) Blir SÅÅÅ utrolig spennende å møte han.

Skrevet

33 dager igjen. Er lei alt, har lyst å hilse på den lille. Men huset og utstyret er ikke klart enda, så er vel greit at det er litt tid igjen...

Skrevet

Hei!

Har 25 dager igjen til termin. Skal overta ei leilighet den 1 juli, så har begynt å pakke litt... Er akkurat separert , ikke akkurat det e trengte no... Klare oss nok e å den kommende babyen, uten den notoriske og utroe løgnhalsen! :)

Skrevet

13 dager igjen. Kjempe lei!!!!!!!!!!

Gleder meg til å få henne ut. Men, inni mellom virker hele denne greia m at vi skal bli foreldre helt uvirkelig!!!

Skrevet

54 dager ijenn...

Skrevet

7 dager igjen og DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITLEI.....

Skrevet

17 dager igjen og sliten av vondter. Mye i dag. Gleder meg veldig til å se lille bebisen min.

Skrevet

10 dager over, veldig lei av å vente. Det begynner å bli uvirkelig at det skal komme en baby, tror han blir der inne til jul. (Vet at det ikke går an, men føles slik)

Skrevet

86 dager igjen!!første dagen min her på 3 trimester!!tiden går veldig fort her synes jeg!!har jo 3 barn å ta meg av!!å er langtifra lei enda:)

Skrevet

Jeg har 20 dager igjen i dag og det går foreløpig greit selv om jeg gleder meg som en liten unge til å se nurket. Har egentlig forberedt meg på å gå overtid siden det er så vanlig for førstegangs.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...