Gå til innhold

Lenge har dere igjen nå da, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har HELE 15 dager igjen og er såå lei! Vil ha babyen min nå!!! Vet jeg kan føde når som helst, men føles ikke sånn akkurat nå! Alt virker som en evighet!

UT MED UNGEN!!!!! så min skjønne 2 1/2 åring kan få bli storesøster, og jeg bli "normal" igjen!!

Flere som er lei ? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 34 dager igjen og begynner og bli veldig utålmodig allerede.

Skrevet

jeg skal ha keisersnitt 5.juli

Ser veldig frem mot det, gleder meg til å få igjen min kropp.spes mage.

Savner å sove på magen!

Skrevet

11 dager igjen!!! Minner meg på at nå må jeg se å få pakket litt i bagen!!!

: )

Skrevet

Har hele sommeren igjen, 70 dager.

Skrevet

15 dager igjen

Håpe...håpe...

Skrevet

skulle hatt for 2 dager siden...

buhu..

overtid denne gangen også...

Skrevet

73, snart 72 :-)

Skrevet

Om ca. 2 timer og 10 min så har jeg igjen 3 dager igjen til termin og er såååååååååå lei av å vente! Nå vil jeg ha henne ut snart. Vet egentlig ikke om jeg gleder meg eller gruer meg da?! Og det når jeg tenker på fødselen:(( Huff, men det er noe vi alle må gå gjennom. SO THERE'S NO WAY BACK:op

Skrevet

6 dager til ternin. Ikke lei, så jeg kan gjerne gå de 6 dagene slik at pappa'n får en ekstra uke med permisjon.

Skrevet

9 laaange dager... er temmeli klar for fødsel ja!!

Skrevet

Termin for seks dager siden.. Kan si jeg er lei ja. Og mamma ringer mer enn hver dag. Slitsomt.

Skrevet

jess!! har 28 dager igjen! Ordentlig nedtelling nå!!

Skrevet

45 dager igjen her....

Skrevet

Jeg har ti dager igjen i dag.....

Er ikke lei , akkurat nå kunne jeg godt gått gravid til jul jeg, alle jeg sier det til blir store i øynene.

men sånn er det

Skrevet

3 dager, og akk så lei.....Har gått veldig bra frem til nå, men i dag har jeg bare kjedet meg og er så frustrert over å sove dårlig, sitte vondt og ha en alt for kort overkropp..... Men, men, ikke så mye annet å gjøre enn å vente..... Det skjer når det skjer....

Skrevet

Jeg har 64 dager igjen, sånn ca akkurat 9 uker. Jeg er ikke lei ennå. Jeg håper bare at tiden IKKE går så fort da jeg har skikkelig fødselsangst. Tror ikke at jeg er lett å bo sammen med i disse tider når det begynner å nerme seg......

Skrevet

2 ultralyd termin ble satt til 24 juni ...så jeg er 1 dag på overtid. men tror selv på 1 ultralyd termin og det en annen lege sa ....altså 30 juni - 1 juli ...så vi får se .Er ganske lei nå allikevel ...

Skrevet

36 her,har vært nokså utolmodig hele tiden,men nå ser jeg enden på det :-) Gleeeeeeder oss :)

Skrevet

detg er nå -1 snart -2 dager til termin..... altså overtid her, og ja jeg er bra lei.....

Skrevet

20 igjen her, syns det går utrolig fort jeg!! Men skulle gjerne hatt lille nurket mitt nå altså, men er ikke "lei" i ordets rette forstand :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...