Petrine C",) Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Jeg har lest et sted at babyer "går" med føttene sine, når de får benene sine nær bakke.. Vår baby gjør ikke det.. Er det grunn til bekymring? Gjør alle andre sine babyer det?
Corydoras Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Den refleksen forsvinner etter en stund, så kanskje din er "kvitt" den?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 nope....ikke i hele tatt..drar føttene til seg
Petrine C",) Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2006 Når forsvinner den refleksen da? Er din baby blitt så stor at den er begynt å gå? Var ikke noe problemer med å begynne å gå? Litt små bekymret.. Er nok en liten hønemor... C",)
april 06;) + mai 09* Skrevet 25. juni 2006 #8 Skrevet 25. juni 2006 som sagt ovenfor så skal disse "primitive" refleksene forsvinne. Husker ikke helt når, men de er ikke så alt for mange månedene når det skjer. De skjekker bla det på kontrollene at disse forsvinner, er et tegn på at hjernen begynner å handle "bevisst". Så ta det heller som et godt tegn du;) Det er forresten det samme som at griperefleksen, falsk krabbing etc forsvinner;)
Petrine C",) Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2006 Ok, tusen takk, april 06;) *fødte gutt 11.04!*! Godt å høre du! c",)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 25. juni 2006 #10 Skrevet 25. juni 2006 samme gjorde lillebroren min da han var liten.....men min beibis har aldri gjort det...han er 14 uker nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå