Gå til innhold

Hva spiste dere før,som dere ikke klarer tanken på for tiden?:=)


♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke kjøttmat jeg.....Kjøttpålegg, biff, koteletter, eller noe i det hele tatt...

Kan til nød en kebab, hehe....

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grillmat og pizza!!! Blæ!!!

En ting jeg ikke var glad i før var middagsmat, helt vanlig middag. Poteter og kjøttboller f.eks, det elsker jeg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg takler ikke knekkebrød.... salat står heller ikke høyt... spiste massevis av begge deler før jeg ble gravid, var vel fordi jeg slanket meg at jeg ble det... men nå er jeg på brød-vogna igjen!!!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg takler ikke middag med brun saus eller fiskeboller..... (Men det var kanskje fordi jeg kastet det opp) Klarte bare å spise knekkebrød med baconost en periode... Denne ganger er jeg ikke kvalm i det hele tatt;DEILIG!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å få i meg 3 Non Stopp, og da var det bokstavelig også stopp. Hehe... Liker ikke sjokolade lengre. *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomatsild! Jeg orket ikke tanken på det første gang jeg var gravid og gledet meg til første jul etterpå da jeg kunne begynne å spise det igjen. Det er alltid et høydepunkt med mammas hjemmelagede tomatsild i jula når vi er på besøk der. Men klarte jeg å spise det igjen? Å neida, og nå tre år etter utstår jeg det fortsatt ikke! Kjemperart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffe!! Drakk vanligvis 2 kanner om dagen - nå er det maks en kopp på kvelden... OGså har jeg så vannvittig lyst på spekemat!! Å det er jo selvsagt NEI mat!! usj å æsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg orker ikke skjokolade og godteri lenger!

var jo den godtemusa før!

men jeg må bare appelsinjuice...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...