♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 25. juni 2006 #1 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg klarer ikke kjøttmat jeg.....Kjøttpålegg, biff, koteletter, eller noe i det hele tatt... Kan til nød en kebab, hehe.... Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juni 2006 #2 Del Skrevet 25. juni 2006 Grillmat og pizza!!! Blæ!!! En ting jeg ikke var glad i før var middagsmat, helt vanlig middag. Poteter og kjøttboller f.eks, det elsker jeg nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #3 Del Skrevet 25. juni 2006 Pizza....Brus....Kaffe.....ÆSJ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #4 Del Skrevet 25. juni 2006 kaffe og balsamico... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøftesnuppa Skrevet 25. juni 2006 #5 Del Skrevet 25. juni 2006 pølser og vanlig brød!! er dette noe vi bare tror eller klarer vi det faktisk ikke??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 25. juni 2006 #6 Del Skrevet 25. juni 2006 jeg takler ikke knekkebrød.... salat står heller ikke høyt... spiste massevis av begge deler før jeg ble gravid, var vel fordi jeg slanket meg at jeg ble det... men nå er jeg på brød-vogna igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkelig x3 <3 Skrevet 25. juni 2006 #7 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg takler ikke middag med brun saus eller fiskeboller..... (Men det var kanskje fordi jeg kastet det opp) Klarte bare å spise knekkebrød med baconost en periode... Denne ganger er jeg ikke kvalm i det hele tatt;DEILIG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*C83* fødte13/1 Skrevet 25. juni 2006 #8 Del Skrevet 25. juni 2006 Kaffe, pizza og popcorn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizzyG Skrevet 26. juni 2006 #9 Del Skrevet 26. juni 2006 Klarte å få i meg 3 Non Stopp, og da var det bokstavelig også stopp. Hehe... Liker ikke sjokolade lengre. *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #10 Del Skrevet 26. juni 2006 Sjokolade, melk, brus, vann, pizza, fiskeboller, godterier, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elly belly Skrevet 26. juni 2006 #11 Del Skrevet 26. juni 2006 Ikke så glad i kaffe lenger. Men jeg kan drikke det hvis vi er i selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraka Skrevet 26. juni 2006 #12 Del Skrevet 26. juni 2006 Tomatsild! Jeg orket ikke tanken på det første gang jeg var gravid og gledet meg til første jul etterpå da jeg kunne begynne å spise det igjen. Det er alltid et høydepunkt med mammas hjemmelagede tomatsild i jula når vi er på besøk der. Men klarte jeg å spise det igjen? Å neida, og nå tre år etter utstår jeg det fortsatt ikke! Kjemperart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødhette* Skrevet 26. juni 2006 #13 Del Skrevet 26. juni 2006 kjøttdeig usj og æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenose Skrevet 26. juni 2006 #14 Del Skrevet 26. juni 2006 Kaffe!! Drakk vanligvis 2 kanner om dagen - nå er det maks en kopp på kvelden... OGså har jeg så vannvittig lyst på spekemat!! Å det er jo selvsagt NEI mat!! usj å æsj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 26. juni 2006 #15 Del Skrevet 26. juni 2006 jeg orker ikke skjokolade og godteri lenger! var jo den godtemusa før! men jeg må bare appelsinjuice... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå