Gå til innhold

Treff i Lillestrøm 6.7.06???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra at vi blir flere! Jeg kan godt bestille bord med navn eple denne gangen også. Sist funket det ikke helt bra da de egentlig ikke godtok det navnet, så det kan jo hende jeg bestiller det på navnet mitt (kristine), men det kommer jeg tilbake til senere.

Skal vi si torsdag 6.7.06 kl 17 da?

Annonse

Vi er 5 hvis Kris kommer.

Æsj, mensen er utrolig uvelkomment selv om man kan drikke alkohol.

Så du hadde meldt deg inn på sliterne. Har begynt å kikke litt der jeg også, og "melder meg inn" hvis det ikke funker denne syklusen. EL lar vente på seg, men den må bare komme innen denne helga! Så jeg tar brus.. :-)

Hm, dette blir en surrete tråd! :-)

Vi kan jo diskutere fasthet når vi treffes. Jeg tror nok det er litt lettere hvis man er flere, for da er det ikke så krise om noen ikke kommer. Sånn sett hadde det vært fint å få med Oslo og resten av Akershus...

Annonse

Hm, men hva hvis det er et par (grupper med) jenter som venter da? :-) Jeg syns det er best å eliminere flauhet sånn at alle tør å komme. Hva med at Enitsirk79 og jeg som har sett hverandre en gang før møtes litt før, kaprer et bord og pynter det med epler eller klovnehatter? :-)

det er jo ikke noe stress da.hvis vi ikke får bord

så er det jo bare å treffes og finne et sted etterpå.

hadde det vært i oslo så kunne vi bare funnet en park,

men det blir litt værre i lillestrøm.

men det viktigste er jo at vi møtes,ikke hvor.

er vi fortsatt 5?

Nå er bord bestillt for 6 personer:

Sted: Klimt

Tid: kl 17

Dag: torsdag 06.07.06

Bestillt i mitt navn (kristine)

De regnet med at vi kunne sitte hvor-som-helst (altså ute eller inne alt etter som været)

Tror jeg foretrekker Mariannes forslag framfor å danse rundt bordet. Men sist vi møttes så fant jo alle eplene mine... Men folk kan jo velge om de vil spørre etter bord i mitt navn eller leite etter epler!

Hallo, her er jeg!

24 år, bor på grensen mellom oslo og lørenskog... har pcos så derfor det går går litt tregt med fam.forøkelsen her i gården.

Jeg så ikke tråden før nå!

Jeg jobber til fem på torsdag, men det går kanskje greit uansett?

Med vennlig hilsen,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...