Gå til innhold

Fler på AHUS i Januar...? (Term 31 jan)


♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

MinTurNå!!! 28år,forlovet/sambo, Fetsund,0 barn,term 31 januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hører ikke til her da, men i 2. tri, men skal på ahus, har termin 3 januar...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

3 januar ja:) Hvis du går 14 dager over, og jeg 14 dager før, så kansje vi møtes?! hihi.... Vært moro!;)

Hvor langt er du på vei?

Jeg starter på tiende uke i morgen....

Er formen bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sjansene for overtid er jo store... :) Du får be dem sette igang fødselen to uker før, så møtes vi da...*ler'*

Jeg er 12+6 i dag, snart 13....om 40 min...:) Har akkurat ligget på sofaen og hørt på hjertet til mini..:) Utrolig gøy.

Formen min er bra. Har ikke vært så mye dårlig i det hele tatt jeg da, litt sånn småkvalm innemellom , men jeg skal ikke klage, har vært heldig...:) Sånn med symptomer iallefall. Nå er de jo på vei over, mindre ømme bryster og sånn..perfekt..:)

 

Formen din da? Er du mye dårlig eller har du det bra?

Vært på UL enda eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

 

Da har vi det ganske likt du og jeg.... Tror jeg er heldig når det gjelder symptomer og kvalme..... Ikke noe særlig ømme bryster lenger... Kvalmen går opp og ned..Kastet opp kun to ganger...Men masse trøtt og tisser ofte:)

Har ikke vært på ul ennå nei....Skal på første kontroll hos fastlegen til torsdag..... Men jeg gleder meg veldig til UL:)

Har du vært der? så du kjønnet?

Har du hjertelyden på opptak?:) Så kos....:)

 

Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ent ting til:) Jeg leste på litt sånn Gutt eller JENTE-myter, og det meste som sto der, og stemte med meg, tilsa at vi får en gutt:)

Og det gjør nok du også da, :) Det med lite kvalme og sånn, hihi...

Hvis dette skulle være sant da......... Men moro å lese likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blitt spådd begge deler faktisk..så det blir spennende dette her ja..:) Skal på ordinær UL 10 august, så da finner jeg det ut..:)

Ellers så har jeg vært på mange UL dette svangerskapet. Ble nemlig operert for graviditet utenfor livmor 15 mai jeg... Så etter operasjonen fant de ut at jeg var gravid inni livmor også. Noe som hender 1 eller 2 personer i norge i året, så jeg er gravid med et lite mirakel.

Så har blitt fulgt bra opp pga dette...:)

 

Nei, har ikke hjertelyd på opptak, men vi har sånn babywatcher, sånn lite UL apparat her som gjør at vi kan høre hjertet hjemme... Greit egentlig, så kan jeg sjekke selv om alt er ok når jeg vil:)

 

Gled deg til UL, det er så fantastisk å se. Har noen bilder på album siden, under nicket mitt.... .9

Har du noen bilder ute eller?

 

Hva tror du at du får da? Sånn på følelses basis, om du ser bort fra symptomene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg veldig til det:)

Har sett bildene dine og de var fine:) Litt rart at det er noe så lite inni oss som skal bli et menneske:)

Smart med sånn babywatcher da.......

 

Jeg tror vi får gutt faktisk......Tror ikke det er noe tvil..Føler det bare på meg....:) Eller at vi får TO:) Skulle ikke forundre meg et sekund..hehe....

 

Og du, vet du hva? hehe...Pussig greier.... Den dressen du har kjøpt til den lille....Det er vel ikke strl 44 og? hehe....Jeg har nemilg kjøpt maken;) Første jeg kjøpte av klær forrige uke.....Pluss litt andre småting da......

Tenkte ha med den dressen til sykehuset når den tid kommer:) Hvis vi bestemmer oss for å ikke vite kjønnet.....Noe vi er litt usikre på ennå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar kvelden nå jeg:) Men har du msn?

SJekker inne her i morgen....

Hygglig "prate" med deg:)

 

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjøpte i str 56 jeg da, den blir sikkert litt stor til en nyfødt men å kjøpe under 50 tror jeg ikke at jeg trenger. Strl 44 er jo for prematur barn tror jeg... Så den kommer nok aldri til å passe... Om babyen kommer før uke 35..:) Men jeg falt for den dressen med en gang jeg da. Gikk flere dager før jeg kjøpte den, men klarte ikke holde meg...hehe..:)

 

Skal du ha tvillinger??? Jeg kunne jo fått tvillinger, hadde ikke den som satte seg i eggleder satt seg der men i livmora så..ja... Men jeg er egentlig veldig glad for at det ikke b le tvillinger, holder mer enn nok med en altså...

 

Lite menneske inni oss ja...:) Jeg var på på UL på onsdag i forige uke som jeg da og det var så funny å se den lille..:) Den veivet med armene, opp og ned forran ansiktet. Så den fra siden da, og den dreiv å strakk på bena, og det var facinerene å se de lange beina, med føtter og alt... Strakk den seg ut inni der., men h*n liker ikke å bli dytta til for da bare spreller den vekk, hahaha...:) Til onsdag skal jeg til Jordmor. Æsj, må ha med urin prøve, brekker meg nesten jeg når jeg må ta det der....urk....

 

Ja, har msn, men har du ikke en mail adresse jeg kan senne msn adressa mi til deg på. Er ikke så keen på å legge den ut så alle kan se liksom..:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt utenom hva tråden deres har endt opp med nå, men...

 

jeg har termin 13. januar, skal føde på ahus.

Bor i Sørum kommune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, hei:) SÅ kos:)

Jo fler jo bedre:)

Må holde hverander litt oppdaterte her, så kansje vi havner på fødeavdelingen samtidig, hehe...

Hvordan er formen din da? mye dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jo vært veldig kult å treffes der da! Jeg har termin 12.januar og skal også på a-hus. Har en liten jente fra før på 9 mnd. A-hus er et kjempebra sted å føde. Jeg har ihvertfall bare gode erfaringer derfra. Bor i Ullensaker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...