Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Skriver til dere jeg, lite aktivitet inne på "bekkenløsning"-siden... Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, men det verker i halebenet mitt allerede. Kan nesten ikke sitte "bakpå" om dere skjønner. Håper for all del at dette ikke er begynnelsen på bekkenløsning...? Håper noen vet litt mer om dette:-)
Gjest Cathleo-76,høygravid :) Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Det kan tyde på det ja, huff!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Å nei, det mener du ikke? Håper det er noe forbigående jeg... Er jo bare 4+3 jo!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Jeg hadde også vondt i halebeinet i begynnelsen, men dette gikk over etter en liten stund hos meg:) Tror ikke det er så sannsynelig at det begynner så tidlig som 4 uker.. Økt blodgjennomstrømming kan også føre til ømme og vonde punkter både i rygg og lår. Satser på at det går over hos deg:)
tullejenta Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Jeg hadde litt smerter i korsryggen, og ble fort sliten helt i begynnelsen. men det gikk over, og siden har jeg ikke kjent noe. har vært flink ti å tøye ut rompe og lår, kan bli litt stiv bak, når magen blir tyngre
cielo *to barns mamma* Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Bl kan begynne så tidlig ja, har med hormoner å gjøre så ikke noe å si hvor langt du er på vei. Noen finner ut at de er gravid fordi de kjenner bl-symptomer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå