Gå til innhold

EL-test - skjønner ikkeno'

Anbefalte innlegg

Har kjøpt el-tester (sånn billigtester) og fant ut jfr www.babyverden.no at min EL er sånn ca 23. - St.Hans, og at min fruktbare periode er i tiden 20. - 25. juni.

Tok en test 23. på mårran men næhh, kom bare èn strek. Altså -ingen EL i sikte. Tok ny i dag den 25. og neida...like tomt for EL'er her i gården. Så da lurer jeg på...

a) var utredninga feil på babyverden

B) testene funker ikke

c) jeg har HATT EL men men før tiden...?

*klør seg i hodet*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5466545-el-test-skj%C3%B8nner-ikkeno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat det samme skjedde med meg denne maneden,jeg skulle hatt samtidlig med deg,men heller ingen strek,eller bare en da.Har vi hatt eggløsning før forventet eller kommer den snart? Vil også gjerne hatt svar/hjelp med denne, så dytter hardt jeg he-he :o)

Hvis første dag av siste tr var 8 juni, var din fruktbare periode 19- 24 juni og el fant sted den 22. juni. iflg babyverden. Så da har du nok misset litt med testingen denne peridoen. Jeg ville ha testa hver kveld fra dag 12 etter tr neste periode. Men det betyr ikke derimot at du ikke er gravid denne pp, så lykke til :-)

Nåhh...missa?? Jammen atte atte...jeg skrev inn 9. juni (for å være liksom sikker. TR kom natt TIL 9.ende så...) :

Din fruktbare periode er: 20.06.2006 - 25.06.2006

Eggløsningen finner sted: 23.06.2006

Termin: 18.03.2007

Og den hersens EL-testen viste altså ingen EL. Nuvel - jeg har gitt opp den derre billig-greia og har kjøpt meg en Donna!!! Neste mnd SKAL det bli jackpot hehe... (er bare 1pp dette da.....)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...