Gå til innhold

Spark som vises utpå magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har endelig lille prinsessa vår begynt å sparke sånn at det vises/kjennes utenpå magen - det var stoooor stas for pappa =)=) Når begynte deres lille med det?

Fredagskvelden etter jeg hadde spist litt smågodt var første gang, da var jeg 25+1, og nå har hun fortsatt med det hele helga, ei aktiv lita tøtte :) hihi, synes nesten dette var artigere enn da jeg kjente sparkene for første gang, for nå var vi to om det :):) hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oii.. det er så fint... :) har hatt det sånn i noen uker.. uke 24 nå :)

Skrevet

jeg har hatt det sånn noen uker j og.. kjempe morro å se på , litt rart att hele magen flytter på seg også hehe

Skrevet

Jeg har også hatt det slik noen uker :)

kjempe moro!! Er 24 uker nå

Skrevet

Jeg har termin samme dag som deg, og det er først i dag jeg synes det har blitt skikkelig tydelig utenpå magen.

Babyen må ha snudd en del på seg også, for nå kjenner jeg sparkene på motsatt side av der jeg tidligere har kjent det!

Skrevet

Jeg har kjent det i noen uker nå jeg og, blir mer og mer tydligere -morro:)) Er 25+5.

Skrevet

første tydelige bevegelsen kjente samboer igår kveld, hun var egentlig helt rolig men når pappa la hånden på magen ville hun si hei:)

Skrevet

er 23 ifølge bim og 22 i følge jordmor(bytter på onsdag)

Skrevet

Er i uke 26 nå og har kjent og sett spark utenpå magen siden uke 17-18

Skrevet

Jeg er i uke 20 og i helgen har sparkene begynt og bli kraftigere. Pappa har fått kjenne og jeg ser det utenpå magen... Like moro selv om det er nr 3.

Skrevet

Jeg er nå 21+1 og den siste uka har pappaen kjent liv på utsiden, men de er ikke så sterke at jeg kan se noe særlig til dem ennå, men det kjennes ut som om de blir sterkere for hver dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...