Gå til innhold

noen som tror ang og være kvalm t det blir jente


lillelarven

Anbefalte innlegg

jeg har fire barn og venter mitt femte ar tre gutter og ei jente må si meg i at jeg ikke har vært kvalm med guttene sån som med jenta , har vært kjempe kvalm denne gangen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg tror at man er mer kvalm med jente en gutt, jeg var utrolig kvalm med nr 1 som var jente og nr2 som var gutt var jeg bare trøt, nå er jeg kvalm 24tdøgnet+trøtt,,(kanskje jeg for dobbelt opp)hehe.tror jeg for jente nå, men vi for se da. (glad uansett hva det blir da).

lykke til klem fra Hønemor3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 gutter fra før. Og med dem så var jeg bare sulten, ikke kvalm. Men denne gangen så er jeg grusomt kvalm!!!! Og sliten!!!!

Så nå må det være en jente!! Har allerede kjøpt en kjole som jeg ikke kunne motstå en gang.... :) Får gi bort om jeg har gutt igjen...

Men troen på en jente er så sterk nå atte. For makan til anderledes svangerskap!!!! Det er helt anderledes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen som er sånn og. Men siden mine forrige svangerskap var så forskjell fra denne, merker på hele kroppen at det er no anderledes, så har jeg troen på en jente.

Vet det er flere som ikke er dårlig selv om det er jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt motsatt, mye kvalm=gutt. I mitt forrige svangerskap var jeg i toppform, ikke kvalm, ikke mye sliten, fikk jente. Nå er jeg kvalm og sliten og tror derfor det er gutt....

Annerledes er det ialle fall.

 

Det beste er vel å gå etter hva vi selv føler på oss, så gjenstår det å se om vi får rett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir bare kvalmere for hvert svangerskap jeg, har 2 gutter, var ikke kvalm med den første, litt kvalm med den neste, ganske mye mere kvalm nå, så på meg tror jeg ikke det har noe med kjønn å gjøre...

 

Enten det eller så er ønsket om jenta så stort at jeg inbiller meg at jeg er kvalm, haha......Nei huff da, er glad for alt som kommer...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det kanskje ikke har så mye å si hvor dårlig en er... Men om svangerskapet er totalt anderledes så tror jeg det er et annet kjønn og.. Iogmed at jeg har hatt to helt like svangerskap før og begge var gutt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter jente og har ikke vært kvalm en eneste gang i svangerkapet.

Ikke hatt noen plager av noe slag unntatt en muskelknute som har nå blitt borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som småtrolla sier så er det nok om en har hatt helt like svangerskap før og plutselig så er det et veldig forandret et. Da er det nok det andre kjønn... Enten en er værre med gutten eller jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jente på 18 månadar, og var ikkje kvalm i svangerskapet ein einaste dag. Er ikkje så veldig kvalm no heller.

Kjenner fleire som har hatt to heilt forskjellige svangerskap ang. kvalme osv., men har fått to av samme kjønn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en datter fra før og var ikke en eneste dag kvalm da jeg gikk gravid med henne. Tror det er mer individuelt fra person til person og svangerskap til svangerskap, uavhengig av kjønn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kan du se om du får gutt eller jente:) (om det stemmer er en annen sak:) men moro likevel:) Ifølge dette, får vi en gutt.....:) Spennende å se.... Lykke til!!!!!!!http://www.babyverden.no/templates/Article____412.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var fryktelig dårlig i første svangerskap og fikk gutt... Nå er jeg like dårlig så vi får se hva det blir på UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...