Gå til innhold

noen som tror ang og være kvalm t det blir jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg tror at man er mer kvalm med jente en gutt, jeg var utrolig kvalm med nr 1 som var jente og nr2 som var gutt var jeg bare trøt, nå er jeg kvalm 24tdøgnet+trøtt,,(kanskje jeg for dobbelt opp)hehe.tror jeg for jente nå, men vi for se da. (glad uansett hva det blir da).

lykke til klem fra Hønemor3

Jeg har 2 gutter fra før. Og med dem så var jeg bare sulten, ikke kvalm. Men denne gangen så er jeg grusomt kvalm!!!! Og sliten!!!!

Så nå må det være en jente!! Har allerede kjøpt en kjole som jeg ikke kunne motstå en gang.... :) Får gi bort om jeg har gutt igjen...

Men troen på en jente er så sterk nå atte. For makan til anderledes svangerskap!!!! Det er helt anderledes!!!

Jeg har hørt motsatt, mye kvalm=gutt. I mitt forrige svangerskap var jeg i toppform, ikke kvalm, ikke mye sliten, fikk jente. Nå er jeg kvalm og sliten og tror derfor det er gutt....

Annerledes er det ialle fall.

Det beste er vel å gå etter hva vi selv føler på oss, så gjenstår det å se om vi får rett:-)

Annonse

Jeg blir bare kvalmere for hvert svangerskap jeg, har 2 gutter, var ikke kvalm med den første, litt kvalm med den neste, ganske mye mere kvalm nå, så på meg tror jeg ikke det har noe med kjønn å gjøre...

Enten det eller så er ønsket om jenta så stort at jeg inbiller meg at jeg er kvalm, haha......Nei huff da, er glad for alt som kommer...

klem

Annonse

Her kan du se om du får gutt eller jente:) (om det stemmer er en annen sak:) men moro likevel:) Ifølge dette, får vi en gutt.....:) Spennende å se.... Lykke til!!!!!!!http://www.babyverden.no/templates/Article____412.aspx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...