Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Jeg har fått en form for utvekst akkurat nedenfor der kjønnsleppene møtes/i begynnelsen av mellomkjøttet. Den er omtrent like stor som lillefingerneglen min, rund, myk, hudfarget... Hva i all verden er dette?? Kan det være hemoroide? Har aldri hatt det før og den er jo ikke ved endetarmen. Jeg har lagt merke til den en stund, men har ikke hatt vondt før idag (da ble jeg øm etter å ha kjent på den og sett på meg selv i speil). Har litt noia nå... Noen som vet hva dette kan være???
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 En byll kanskje, gravide har jo lettere for å få infeksjoner, så kanskje det er en hårsekk eller kjertel som er blitt betent. eller det kan være en åreknute, noe som ikke er så uvanlig hos gravide (også her...). Få jordmor eller legen til å se på det en av de nærmeste dagene, sikkert ikke noe å være redd for.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Har time hos legen på fredag og tenkte å ta det opp da. Ble bare så tankefull etter at jeg så den med egen øyne idag... Aldri hatt sånn før
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Høres absolutt ut som en kjønnsvorte.. Det kan man ha lenge uten at det blit utbrudd, men ved graviditet, blusser de visst opp! ikke noe farlig, men litt ekkelt.. man kan bruke ett liniment for å ta det bort etter fødselen, men hør med jm du:)
idamortil2 Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 det kan godt være det er åreknuter. jeg har det helt likt som deg og det er åreknuter. det er super ømt og vondt og når jeg står for mye i løpet av dagen er det temmelig smertefullt etterhvert. syns det er skummelt jeg, for det blir bare værre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå