Gå til innhold

noen fler som har termin 14 februar


lillelarven

Anbefalte innlegg

hei dette er mitt femte svangerskap og vi gleder oss masse , lurte på om det hva flere med termin da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei...

 

Jeg har lege termin 13 februar, men det kan like gjerne bli både 14-15-16 eller 17 etter UL, så vi får se...

 

Dette er mit tredje svangerskap, håper det går bra, er veldig spent på å få en til,......Må si jeg ikke føler meg så veldig gravid, utenom at jeg er veldig trøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøtt......

 

Klemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan har formen hvert har vært veldig kvalm og trøtt . små blør men er vist helt normalt siden det ikke renner og jeg ikke har veldig vondt, ja valentines dag får håpe det tror at termin er veldig nøyaktig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg har også termin 14 feb. Har ihvertfall regnet meg fram til det da. Det blir mitt første barn. Krysser fingrer for at alt går bra. Kjekt å lese at det er så mange andre som har termin samme dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har termin 14 feb hvis dette slår til.... har bare et rart svaaaaaakt pos tegn på test, men er uggen kvalm osv, men vi får vente å se! kanskje jeg kan slå meg med i gruppa! har ei jente på 4 år fra før!!! Gleder oss vanvittig på en til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei dere, jeg har ikke 14 men 16,..:-) noen andre som føler de vokser utrolig i brøstene..føler de sprenges, litt irriterende synes jeg egentlig..trodde ikke de vokste før siste mnd..???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...