Gå til innhold

Har jeg misforstått "Bli gravid"-teffet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg mener faktisk at får du ikke barnevakt så må du droppe treffet! Det følger jo en del ansvar med å få barn, men får liksom ikke i pose & sekk...

Hva med å ta hensyn til de som ikke er så heldige som deg, har den tanken slått deg?

Jeg har faktisk mistet 3 barn jeg lille venn, så kom ikke her og fortell meg at du har det mer jævlig enn meg. Men vettu hva, du kan gjøre som du vil. Jeg gidder ikke å legge meg i en "stakkars meg " posisjon og la folk ta hensyn til meg fordi jeg sliter litt mer enn andre.

Og ja, de som ikke har noen har min dypeste medfølelse! Jeg ser meg selv alltid som heldig når jeg ser min 5 årige datter. Men det er stor forskjell på å være en som virkelig har problemer med å bli gravid enn de som jamrer seg etter noen mnd..

Håper alle vil treffe hverandre jeg. Om det er slik at det blir et treff uten barn, så syns jeg i det minste at det burde være enighet rundt det. Så ingen føler seg utenfor?

Annonse

..har barn fra før jeg og jeg har følgende å si:

Jeg tror alle er seg selv og sin situasjon nærmest...

Jeg er mer "desperat" og strever mer med å få til nr 2 enn nr 1..

Jeg elsker barnet mitt og er glad for henne, men det er også en av grunnene til at jeg har så lyst på en til - for å gi henne tryggheten og gleden det er å ha søsken..

Selvfølgelig har vi som har barn et fortrinn i denne sammenhengen, men fordi jeg føler så sterkt på dette ønsket om en til og fordi jeg vet at noen aldri kan få mer enn et barn, så mener jeg faktisk at vi med barn tenker nokså likt dere førstegangsprøvere... jeg er redd for at jeg ikke skal kunne bli gravid igjen jeg..

Jeg ville gjort det jeg kunne for å ikke møte opp med datteren min på et slikt treff nettopp pga slike som deg Anonym.. Men, jeg ville ikke blitt sur om andre kom med sine. Tenk at noen mener det kan ha positiv effekt å se og holde babyer i prøvetiden !!

Dessuten kunne det fort være at du ikke ønsket deg barn like sterkt om det slumper til at et av barna var skikkelig lunefull den dagen ;-)

Må si jeg synes det her var en litt lite hyggelig diskusjon, men må bare få si ett par ord.. Prøver selv veldig å få barn, og selv føler jeg det er veldig greit noen har barn fra før.. Da har de jo erfaringer, råd og tips til oss som prøver! Og faktisk, så prøver de jo like mye selv også, selv om de har barn fra før..:)

Hvis du har så store problemer syns jeg du skal la være og gå noen som helst plass. Syns ikke synd i deg i d heletatt!! Det dommeste jeg har lest inne på disse sidene, og du burde gremmes!!

Går ikke ann og være så hårsår i en sånn verden som nå!!

FY!!

Hva er det som skjer her???

Er man ikke prøver når man prøver da, selvom man har en eller ti barn fra før?? Jeg blir stum!!!!!!!!!!!!

Og igjen, de som har " dritt" å komme med, tørr dere ikke være annet enn Annonym????

Det blir ikke koselig her om det skal være slik.... tror ikke mange får lyst å treff da!!!!!!!!!!!!!!

Jeg synes det er fint at også de som har barn fra før, og prøver å få flere uttaler seg her jeg. Er jo masse vi som prøver å få vårt 1. barn har og lære.......... Da må det jo være fint å få¨noen råd fra noen med litt erfaring. Det synes i hvert fall jeg...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...