Elle Vilde Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Vår første baby lå i seteleie fra uke 28 og denne babyen har også ligget i seteleie en stund, og har da kjent spark hovedsakelig på den ene siden og hikking nede ved symfysen. De siste dagene har jeg hatt forferdelig mye kynnere og babyen har også romstert masse, og har begynt å sparke på uvante steder. Lurer på om h*n kan ha snudd seg med hodet ned??? (håpe, håpe...). Nå kjenner jeg en del bevegelser på midten av magen, ca 10 cm over navlen og jeg kjenner noen mindre bevegelser på den ene siden litt nedenfor navlen og langt ut til siden (motsatt side av der jeg har kjent spark hittil.) Hikking kjenner jeg på omtrent samme sted som jeg kjenner de lave bevegelsene. Dere som har babyer dere vet ligger med hodet ned, høres dette ut som deres babyers bevegelser??? Er skikkelig spent nå!
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Jeg synes det høres ut som om babyen kan ha snudd seg ja, jeg vet ikke så mye om sånn, men jeg hadde det og sånn. Kjente tydelig forskjell på babyens bevegelser da hun hadde snudd seg... Kjenner at hun romstrerer mye med armene ganske langt ut til sidene til tider, å kjenner et kne en gang i blandt oppfor navlen og litt spark opp mot ribbeina (mest romstrering nå da det begynner å bli svært trangt). Hikking kjenner jeg i hele magen, men tydeligst rett ved siden av navlen der jeg vet overkroppen ligger... Håper at babyen din har snudd seg ! Lykke til
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Hei du! Min lille ligger desverre enda med sete ned =( og jeg er i uke 32. Jeg har alltid kjent hikking nede ved symfysen i dette svangerskapet, og jeg er ganske sikker på at den har ligget i sete ganske mange uker nå. Sparkene er innover mot ryggen og tarmene mine eller ut på sidene a magen. Oppe ved ribbeina er det stort sett bare en litt stor ting som presser - altså hodet i mitt tilfelle da =( Håper for din skyld at den lille har snudd seg nå da, så slipper du å bekymre deg noe mer for akkurat det =) Lykke til!
haater husarbeid Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Min lille spire ligger med hodet ned og det sparker på samme sted som du beskriver; 10 cm over navlen. Samt på begge sidene alt etter hvilken side han ligger mot. Hikking kjenner jeg langt ned mot symfysen. Ellers kjenner jeg det jeg tolker som boksing på blæra og på beina i bekkenet. Ser faktisk kneet når han snur seg fra ene siden av magen til andre!! Det stikker langt ut i skinnet. Høres ut som din ligger med hodet ned!!!
A4 Husmor.... Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Kjenner bevegelser helt øverst i magen og hikkingen er tydeligst helt nede, litt innvendig på en måte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå