Gå til innhold

BIM-treff i Mo i Rana??

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

heisann!! ja hadd vært art med bim treff hær i mo i rana!:) med på den eg!:) kor langt er dåkk kommet da jente? e 12+2 idag eg! termin 23.februar! kanskje du som inviter t bim treff sku lagt det ut på alle sien eller? sekkert fleire som kommer da!:)

eg e me, har prøvd å få tak i folke 4-5 ganga før, men d har jo vært sommer... tar me meg to tel :) da e vi oppe i 8 stk!! har du reservert bord? sist vi ha treff fikk vi bordet i midten reservert, der e d plass tel mange.. så veit alle kor vi sett!!

Annonse

ser at hovedinnlegget e lagt inn i juni.. så e vel godt mulig det tar ei stund da før dem ser at mange ha svart nu først! arti at du tar me to tel da!:) da bi det jo en del som kommer da førhåpentlivis!!:) ja det her må vi få tell folkens!!;)

Hei

Koseli at så mange har meldt interesse for å kom på et lite treff.

Bordet i midten av restauranten er reservert, men det er vel egentlig ikke så vanskelig å se hvem som er der for et treff.... (les: sitter ved et bord og ser forvirret ut, med magen under haka)

Vi snakkes på fredag

solvikat

heija! ja sku vær lætt å se kem som e kommet før bim treff.. i allefall hves dem e litt på vei. eg e skjøl kommet ganske kort.. så ikke nåkka mage under haka enda neij. e bære 13 uke nu.. e dåkker andre kommet langt da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...