Vestlandske meierier A/S Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 skikkeli klar til å møte den lille i magen nå alså!! er nesten litt oppgitt over at ting ikke kan starte snart!! har 9 dager til termin, men er så lei!! håper noe skjer inatt..
baby boom Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 er lei eg også, har to dager igjen til termin. men føler på meg at eg kommer til å gå over tiden. ;o( har gått me rier i to uker og masse små kynnere i enda flere uker. håper kver natt at det skjer nåke eg, men har ikkje skjedd til nå.
lårakraft Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 jeg er 1 dag på overtid, og har hatt masrier og you name it i 2 uker...... det tar den tiden det tar....
Vestlandske meierier A/S Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2006 jepp tar nok den tiden det tar, tror jeg må prøve å snu tankegangen min...klarer ikke å tenke på noe anna enn at det må begynne snart! blir så lei og irritert...
Blackstar Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Siden kl. er over 12, har jeg også bare 9 dager igjen til termin. Nå har jeg handlet inn alt (utenom brystpumpe), så nå kan babyen komme. Må si jeg gleder meg til å treffe lille jenta, og få tilbake kroppen min etterhvert (i hvertfall bli kvitt magen!!!). Gruer meg til fødselen da..... men nå er det ingen vei tilbake ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå