Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 er i super duper form om dagen, så man nesten ikke føler seg verken gravid eller fødeklar???? Plutselig er formen på topp, i går sprang jeg strømmen storsenter opp og ned, så både sambo og broren holdt på å kolapse. Nå er vi akkurat kommet fra barnas kulturfestival og hadde med begge trolla mine. Men kroppen funker som den skal og ikke en eneste stakkars kynner har jeg fått.... Flere som har energi og kropp til å delta på maraton??? Har termin i morra jeg... Lykke til junidamer, håper ikke altfor mange av oss blir julimødre Føler nå at jeg blir det.. men men pytt pytt så lenge alt går bra er jeg fornøyd
Maika&Laika Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Du, har hørt flere steder at rett før fødsel kan man få sånn plutselig energi-kick, begyne å vaske ned hele huset o.l. Kanskje du rett og slett er nærmere enn du tror? Og nei, det gjelder ikke meg. Var på sykkeltur i dag, slitsomt! Gåing gjør jeg lite av, får så vondt i ryggen. Siden vi begge har termin i morgen må en av oss ta ansvar og føde, kan du gjøre det? Ok! Takk!
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2006 Hei Maika&Laika *høygravid* Tja.. kanskje noe i det du skriver. har nå sitti her i et par timer med skikkelige tak i magen. Akkurat som kvelden før ved forje fødsel. Så får legge meg å se hva som skjer. Kan jo hende jeg våkner til ekte rier i natt... Er enda på helgetur, men pakka kombibagg da vi dro hjemmefra så får se om jeg rekker hjem før fødsel... Kanskje jeg våkner opp i morra uten noe smerter også. Blir spennende... Du får ha lykke til du å, spennende dager foran oss. får håpe vi slipper 14 dager til hehe...
♥maxen min♥ Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 jepp! jeg også er i super form! for bare et par ker siden, el har vel blitt 3 nå, spillte jeg tennis og merket ikke at magen var der en gang, bortsett fra når jeg skulle plukke opp ballene fra bakken da... ellers går jeg helt normalt, svært lite gakk gakk gange her i gården, bortsett fra når jeg er veldig sliten da... og jeg har termin nå i dag (25.juni). tidligere denne uka våknet jeg kl 7 og tenkte, nei nå står jeg opp og vasker hele huset! og det gjorde jeg!! deilig med energi!!
Maika&Laika Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Oisann, dritspennende!! Krysser alle mine ødematøse fingre og skviser det aller siste fødestøvet ut av dagens sitron: * hihi har fått dilla på å dele ut et og et fødestøv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå