7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Hei ! er dette en bra vogn? Har ikeke sett så mye på merker og sånn.. Duo Basson
gullskattmamma Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Vi har Basson duovogn til poden. Var suoerfornøyd med bagdelen. Den var stor og god, og hadde god plass til voksipose. Han brukte den til han var ca 8 mnd. Vogna er høy, noe jeg synes er bra (god plass under vogna til handleposer og slikt). Og synes vogna er ganske lett også i forhold til andre duovogner. Er ikke 100% fornøyd med sportsdelen. Det jeg er misfornøyd med er kalesjen når den er montert på sportsdelen. Når man har sportsdelen i full liggestilling, blir det ofte en sprekk mellom kalesjen og sportsdelen. Kan komme trekk inn der da, men bruker å ha på regntrekk når det er vind ute, så er jo egentlig ikke så alt for stort problem. Har sett at andre vogner har et slags "vindtrekk" som går fra kalesjen og under sportsdelen, hvis du skjønner. Vi har 2004 modell, den nyeste modellen har sikkert bedre kalesje-løsning. Når dere prøver ut vogna, prøv sportsdelen m/kalesje også. Legg ryggen til sportsdelen helt ned, for å se om det blir sprekker her og der. Er fornøyd med vogna ellers, og kommer til å bruke den til neste også.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Er også kjempefornøyd med denne vogna. Lillegutt er 15mnd og han bruker ennå vogna (nå med sportsdelen) daglig. Kommer til å være i bruk helt frem til lillesøster overtar vogna i november en gang. Vi har ikke hatt problemer med sprekk mellom kalesjen og sportsdelen, som nevnes ovenfor. Kalasjen vår festes med trykk-knapper og kraftig borrelås til selve sportsdelen.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2006 Takk for svar! Det er 2005 modell vi har kjøpt. Fikk den til 2999 kr pga flyttesalg så vi kjøpet den med en gang.. Br at det er en fin vogn;) Gleder meg til å ta den i bruk ja;)
Gjest Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Hei :-) Basson Roma - vogn kom BEST ut i test i TV2 hjelper deg, i 2005 :-) Har kjempelyst på sånn vogn!
♥sjiga♥ Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 basson roma lll fikk best i test på tv 2. dette er et bra merke, jeg står å vipper mellom basson og simo selv jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå