Gå til innhold

ingen morsfølelse =(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med min eldste så kom ikke den før hun var 9 mnd og jeg begynte på jobb igjen. Tror jeg trengte å savne henne, rett og slett. Jeg var jo glad i henne og sånn, men den store morskjærligheten uteble...:( men den kom nå heldigvis til slutt da.

Med min yngste hadde jeg den allerede fra han var i magen min. Jeg kunne sitte i timesvis å stryke over magen min og drømme meg bort... Og fra det øyeblikket han ble lagt på magen min, så elsket jeg han så uendelig høyt.

Sånn var eg med magen min og..

Var redd for magen for første stund.

Er jo det no og.. men hører alle snakke om morsfølelsen som noe SÅ stort.. men det føler ikke eg at eg har opplevd..

Elsker jo gutten over alt på jorden, og kan ofte begynne å gråte over tanker på hvor heldig jeg er..

men føler jeg har et trappe trinn igjen å gå, før jeg.. ja..

Vet at faren ikke helt har fått den heller..

Blir så lei meg av å tenke på det

jeg tror ikke jeg har den helt store morskjærligheten....hører om de som ikke klarer å være borte fra gullet i 5min engang....jeg ønsker å komme bort litt....føler jeg trenger litt fri jeg...

aldri vært særlig gla i unger, aldri holdt en unge frivillig før jeg fikk babyen på magen...fikk ikke annen følelse enn at jeg ble skremt..hva er dette liksom..:/

tok mange mnd før jeg skjønte at hun var MIN..hehe

jeg er jo utrolig glad i henne, ville ikke vært foruten min lille store baby den dag i dag..snart 7mnd etter...

Annonse

Guten min er snart 7 mnd, og det er først no i det siste det har gått opp for meg at det som er så fantastisk med denne guten er at han er MIN. Var ganske fortvila, for eg var jo glad i han, stolt av han og alt slikt, men det var omtrent som om å ha fått ansvar for å passe på ein unge til dei rette foreldra kom og henta han. Så eg skjønar godt at du er lei deg, men du må berre ta tida til hjelp og trøyste deg med at dette ikkje gjer deg til ei dårleg mor.

Du er ikke alene.........

Jenta mi er 10 mnd og jeg er utrolig glad i henne, men morsfølesen er ikke der, den er der, men det mangler det lille ekstra.

Den er nok blitt veldig forstyrret også da tvillingsøsteren hennes døde, var nok veldig redd for å miste henne i begynnelsen.

Men den kommer nok....... bare ta tiden til hjelp selv om det er litt trist å føle det sånn

Ja den kommer helt sikkert, tok flere mnd her også, nå er hun 6 mnd, jeg var helt omtåket etter fødsel og hadde mer enn nok med meg selv, i tillegg var det veldig masse trøbbel med amming - som tilslutt endte med en kraftig psykisk allergisk reaksjon - klødde over det hele i flere uker - måtte til med pumping og diverse diverse diverse... men min mann reiser mye i jobben (nordsj), og da er det oss to i 360 timer :-)

Nesten så jeg ikke vil dele henne med ham når han kommer hjem hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...