Gå til innhold

noen som er gode på å tolke basaltemperatur?

Anbefalte innlegg

(strek der jeg har glemt/vært for trøtt til å tempe...) har syklus på 26 dager.

4. 1. mensdag

5. 35,9

6. 35,9

7. 36

8. -

9. 36

10. - (siste mensdag)

11. -

12. 35,9

13. 35,7

14. 36,2

15. 36,2

16. 35,4 (lå uten dyne og var kald da jeg våknet) + el.slim

17. 36,1 + el.slim

18. - el.slim

19. 36,3

20. 36,3

21. 36,4

22. 36,5

23. 36,4

24. -

25. 36,4

Fortsetter under...

Lurer du på når noen av oss andre tror du har hatt el?

Jeg ville trodd at du hadde el på dag 16,at det er grunnen til din temp dipp den dagen...Ikke dyna du sparka av deg:)

Har du prøvd å føre tempene dine i skjema slik som eksempelvis

www.fertilityfriend.com ?

Jeg anbefaler deg det på det sterkeste,du får en virkelig god oversikt da!

Lykke til C";)

ja, har ikke noe erfaring med å tempe, så håpet at noen kunne hjelpe meg med å tolke litt, bådemed tanke på eggløsning og evt graviditet.

hmm, ja, kanskje det. jeg er ganske sikker på at eggløsningen var den 13., skjønner du, og tenkte at det ble litt bekreftet da temperaturen økte den 14. og siden den økte enda litt til en ukes tid etter det igjen, så tenkte jeg at det kunne være fordi egget festet seg? fikk nemlig en del symptomer rundt den tiden også, som jeg har enda...

Annonse

Ikke så godt å si C";)

Men el slim alene er ikke nok til å stadfeste el tidspungt ,da det varierer fra kvinne til kvinne.Noen har el slim både før,under og etter el,og andre har det ikke..

Kan godt hende du har rett i det mamman til Noah,uansett så får vi håpe at dere har hatt nok kos og truffet el...Når har du ikm?

Og hva er symtomene?

tusen takk for at du tar deg bryet, ×·._.·¯·._♥Vilsågjerne♥×·._.·¯ :)

neida, var ikke bare el-slimet som sa meg at EL var akkurat da, men luft i magen, murringer på venstresiden i magen, og litt beregning i forhold til syklusen min, og når jeg ble gravid de to andre gangene jeg har vært det.

jeg har ikm 29.juni, men sist testet jeg positivt på dag 24 i syklusen, så jeg har tenkt til å prøve å ta en test på tirsdag.

symptomene er: myyye tissing, ømme bryst, humørsvingninger, svimmelhet og "småuggen" første halvdel av dagen nå de siste par dagene. de samme symtomene jeg hadde de to første gangene jeg var gravid... så jeg har en sterk misstanke, samtidig er jeg redd for å få for høye forhåpninger...

hvordan er det med deg om dagen da?

Spennende symtomer mamman_til_Noah!

Det kan jo virkelig være noe på gang ja....C";)

Jeg har ingen spesielle symtomer,har ikm den 27,men er uvanlig trøtt for tiden,og tempen holder seg enda høy..Spennende ja...Har lovet meg selv(og sambo),at jeg ikke skal teste før nærmere helga.Dette for å slippe den skuffelsen det er med den negative testen...:-(.

Jeg prøver å holde meg hard!Forhåpningene er som du sier skumle,men antagelig ikke til å unngå...

Apropos tempskjema tror jeg det ligger et på www.pernille.info som går an printes ut også...Men forhåpentligvis så trenger du det ikke på en stund!

Klem fra vilsågjerne.

glemte å skrive trøtt!! er kjempe trøtt om dagen jeg også. det var jeg med de to første også (mistet forresten den andre, derfor bare mamman_til_Noah), så du skal ikke se bort ifra at det er noe på gang hos deg heller! ;) og hvis tempen din fortsatt er høy også! vet du når det er vanlig at den synker hvis man ikke er gravid??

huff, ja, negative tester er ikke noe stas... bør vel egentlig vente til nærmere helgen jeg også, for et sikrere resultat, men iom at jeg testet positivt på dag 24 sist, så har jeg litt lyst til å prøve det denne gangen også... er jo så spent at jeg nesten sprekker!!

hvilken pp er du i? har du barn fra før?

stor klem tilbake, og tusen takk for tips om skjema! :)

Høy temperatur i 16 dager gir grunnlag for mistanke om svangerskap,18 dager bekrefter dette.(Dette er opplysninger som står i heftet som følger med min babycomp:).

Skjønner godt at du vil teste på dag 24,siden det ga utslag så tidlig sist...Ventetiden er jo grusom :)

Jeg har ingen barn fra før,og har slutta og telle pp...Vi har prøvd en stund vi,men nå skal det sies at i begynnelsen av prøvingen skulle kroppen ha p-sprøyte ut av kroppen..Men nå er kroppen som ei klokke igjen,og jeg ved godt mot...

Hvor gammel er foressten lille Noah?

Trist å lese at du mistet en liten spire,håper du lykkes med en ny snart!

ok. da får jeg bare håpe at temperaturen holder seg oppe da!

åhh, den p-sprøyta... har ikke mye positivt å si om den... men godt å høre at du er i gjenge igjen da! håper det klaffer for deg snart!

Noah er litt over 13 måneder. morsom alder. Du har mye å glede deg til! ;) jeg ble gravid igjen i januar (da han var 8 mndr), og mistet i april. takk, det går veldig mye bedre, men det var tøfft. ble innstilt på å få to tette da, så håper jeg fortsatt har mulighet til det.

Lykke lykke til til deg også!

Annonse

ok. det kan jo stemme det også, iom at jeg hadde en økning etter det også. men det var nesten ikke eggløsningsslim altså. mye mindre enn jeg har hatt før faktisk. vet ikke om det har noe å si, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...