Gå til innhold

Vil helst være hjemme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal en uke med campingvognen til sverige bla. Men jeg sliter med bekkenløsning og litt andre ting. Bekymrer meg også veldig mye for tiden.Liker best være hjemme hos meg selv når jeg er dårlig, og hvis noe skulle skje..Mest sannsynlig gjør det ikke det. Men klarer ikke la være å tenke på det.. Andre som tenker likt, eller er det bare meg det har rablet for??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde planlagt en hyttetur til Sverige sammen med våre to barn på 4 år og 16 mnd + et vennepar og deres sønn. Kjøretur på 6-7 timer.

Jeg har hatt så mye kynnere, kvalme og bekkenløsning at jeg valgte å være hjemme. Venter resten av gjengen hjem om et par timer.

Jeg turte ikke være med. Redd for hvis det skal skje noe der nede, gidder ikke utsette babyen for noe når jeg ikke trenger.

Det er jo ikke så ofte man er gravid så jeg skipper gjerne ferien hvis det blir for slitsomt.

men alle får gjøre som de selv vil.

Skrevet

Hvis du har bekkenløsning skal du i hvertfall passe på at du ikke kjører så langt om gangen. Det å sitte i samme stilling i en bil er ikke bra. Da blir du bare verre..

Gjør det som du selv føler for..

Skrevet

Vi hat planlagt tur til Voss i uke 30 .. Vi bor i østfold, så det blir en lang tur..

Jeg sliter og med bekkenet, men har tenkt til å ta det veldig med ro.. stoppe hvis jeg føler for det og ta pauser.. Men det er jo fortsatt noen uker til og hvis bekkenet er verre da så blir vi hjemme..

Jeg ser ingen grunn til å presse meg til noe jeg ikke orker for å sid et sånn.. men gleder meg veldig og håper jeg orker;)

Skrevet

Heisann!!

Var akkurat som jeg skulle sagt det selv!! Har i det siste vært kjempe bekymret for at det kan skje noe. Har nå begynt å få kynnere på kvelden, noe som ikke er vondt, men man vet jo aldri om det utvikler seg. Kom faktisk hjem fra hyttetur idag etter å ha vært der i 1 dag, fordi hormonene tok overhånd og jeg gråt hele tiden....Noen ganger føler jeg at det er for mye ansvar jeg bærer på.....Men nå som jeg ser at andre er akkurat slik som jeg, så regner jeg med at det bare er en fase, at det er normalt å føle det slik...Men det er ikke noe kjekt! Jeg skal da til tyrkia om 3 dager, og gruer meg til det, men må nesten bare tenke, skjer det, så skjer det! Ingenting å gjøre med det!!!:) Men etter det, skal jeg gjøre nothing fram tl fødselen.....basta!!:D

Skrevet

jeg har d også sånn... Skal egentlig kjøre 130 mil til familie i bryllup om tre uker men har ikke lyst i det hele tatt fordi jeg er gravid, fordi det kan være stekende sol, fordi jeg føler jeg heller bør bruke pengene på utstyr og fordi jeg føler hele den turen blir bare en stor belastning. Bryllupet blir sikkert bare kjedelig også.... Trøtt og hormonell å sitte å jatte med gamle tanter....*gjesp*....men jeg klarer ikke bestemme meg.

D er vel hver sin gang å ikke kunne på selskap er d vel? d er så jævla langt også... *arg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...