Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter å leser på det innlegget om gode og dårlige erfaringer og kjøp som er gjort. Og den linken er kjempenyttig for meg som er førstegangs, og egentlig ganske blank:)

Men jeg lurer på når dere begynte å kjøpe utstyr, eller når dere tenker å begynne å kjøpe? Hvor langt er dere på vei?

Gleder meg masse til å begynne. Er 17+4, og har kjøpt litt klær, men ike så mye da:)

Fortsetter under...

Hei! Jeg er to barns mor med tredje på vei i uke 21. Av erfaring anbefaler jeg å bli ferdig med det...selv om formen er god nå, er det ikke sikkert man er like opplagt etterhvert når man hadde tenkt å begynne å handle. Etter fødselen er man ofte sliten og har nok med babyen om man ikke skal halse rundt etter utstyr..spesielt om man skulle få et barn som gråter endel. Siste mann ble født 20. des ( hadde termin 7.des og var stor som et fjell , var sikker på å føde før tiden) og jeg skal si deg jeg var glad for at jeg var ferdig med julegaver og utstyr kjøp i oktober:)

Mange er bekymret for å kjøpe inn saker før fødsel om det skulle gå galt, men jeg tenker at trist hadde det vært uansett..om man skulle sitte der med utstyret gjør vel ikke så mye fra eller til?

Man vil jo tro at alt går bra og da synes jeg at man skal kose seg med det mens man har overskudd!

Lykke til !

Er 25+5 og har faktisk shoppet det meste de siste dagene:) Har ei lillesøster som er helt gær'n...hun har kjøpt masse klær og småting helt siden hun fikk vite at jeg var gravid..

Selv jeg syntes det var greit å vente litt derfor startet jeg ikke for alvor før for noen dager tilbake...

Er helt enig med BALLONG at man ikke bør vente for lenge heller, man vet aldri åssen formen blir etterhvert...selv jeg har slitt med bekkenløsning helt siden uke 9 og det har bare blitt verre med tiden...kvalme og oppkast ble bedre etter 4 mnd, mens jeg også sliter med leggkramper for tiden...

Er derfor veldig glad for at jeg er ferdig med store og små ting....tror jeg har alt nå jeg...tenker litt på bæresele da, men det haster ikke:))

Lykke til med svangerskapet og shoppinga:))

Annonse

Jeg/vi skal begynne å handle etter sommerferien, dvs. rundt midten av august til slutten av august. Tenkte å kjøpe litt og litt hver måned så det går ikke altfor mye penger på en gang. Vil gjerne ha alt klart før fødselen, man vet jo aldri hvordan formen er de siste ukene før termin så jeg syns det er greit å ha det meste klar.

Hei, jeg er 23 uker på vei og har begynt å handle litt nå. Etter ultralyd i uke 18 kjøpte vi vogn og endel klær ligger i skuffen allerede ; )

Seng og annet utstyr til barnerommet venter vi med til oppussing er ferdig i sommer! Jeg synes det er praktisk å handle inn det meste på forhånd,,,,

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...