Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja jenter..

Klamra oss jo til eit halmstrå om at vi skulle rekka fryseforsøk før ferien, men neida, 2 DAGAR!!!! bomma vi med...

Hadde mensen min komt som den normalt pleier på dag 28-29 hadde vi rukket det, men denne gang kom den på dag 33... Det er nok dei forbaska hormonene som har gjort dette etter neg. forsøk i april/mai..

Så vi var på UL på fredag og alt såg bra ut, slimhinna og eggposar var som det skulle. Og når dei skulle se når vi kunne setta inn egget måtte det bli no på fredag, og vi reiser til syden på torsdag! Så hvis vi skulle ha rukket det måtte vi ha satt inn fryseegg på onsdag, altså 2 dagar før..

Og klinikken stenger fredag, så hadde det ikkje vært for at vi skal på ferie, hadde det akkurat gåt, men marginane var ikkje på vår sida..

Vi får nyta varmen og late dagar i syden i 2 uker, og her i Norge etter det. Prøva med litt eigeninnsats, og klamra oss til eit håp om at vi klarer det sjølv, til tross for 3 års prøving uten så mye som ein pos. test.

Vel vel, litt frustrasjon her fra vest, med håp om å gå bedre tider i møte:)

Det blir vel vår tur ein dag og!

Hilsen frå ei som òg vil ha baby i magen,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kipt!!!

Ja, er det ikke typisk at mensen blir forsinket når man venter som værst!!!

Dere får kose dere masse i Syden da, og så håper vi på at sol og varme er det som skal til c";)

Mange klemmer fra

Skrevet

Enig med Paddelora - dødskjipt når kroppen ikke spiller på lag!

Kos deg i sommer, så høres vi i august:-)

Klem

Skrevet

uffff så uflaks;-( men du kommer sterkere tilbake:0)

håper dere får en kjemmmpe fin ferie og at dere koser dere masssse .

regner med at kanskje jeg skal ha fryseforsøk i august så da blir vi mange jenter som skal følge hverandre:)

klemmer fra

Skrevet

Nei nei og atter nei!!!

Så ergerlig! Det er så typisk at disse marginene ikke kan være der vi vil de skal være *sukk*

Som du sier, nyt varmen og kos dere i sommer med masse god mat, vin, sol og bading!! God tur på ferie Smilet :o)

Mange gode klemmer fra

Skrevet

Takk takk alle søte, gode jenter:)

Joda, vi skal nyta ferien! Hadde ein fin fjelltur i dag! Og på torsdag bærer det avgårde til syden-land:)!!!!

Takk til Snøfilla som oppretta "August-hønene", så har vi noe å se fram til!

Og til deg Lenn; krysser nesten alt eg har (ikkje alt, for må gjør ein liten innsats i syden veit du:)) for at dåkke lykkes denne gang! Vil så gjerne se ein glad-melding her inne når eg kommer tilbake fra ferie:)

Og til Nusse 77, Paddelora og Snøfilla; Vi kommer sterkare tilbake i august ikkje sant?!!!!!

Gode klemmar fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...