Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du !

Jeg har også tenkt på deg, lurer på om du fortsatt er i jobb..

Jeg ble sykemeldt for 2 uker siden, og blir nok det frem til jeg går i permisjon 11.september. Hadde litt kvaler rundt dette i starten, men nå føler jeg det er den riktige løsningen. Du vet jo hvordan jobben vår er, vanskelig å gå ned i stilling. Hadde en del vondt i ryggen på slutten og følte alt bare var et pes..

Sjefen er veldig hyggelig og har tatt over sakene mine, tar noen overtagelser selv.

Hvordan er det med deg ?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Jeg har hatt 40% sm men det har vært litt et økonomisk spørsmål også jeg er mer på jobb enn 100% til tider, men får jo ikke lenger inn oppdrag, har ikke overskudd til å kjempe der ute og siden jeg har termin i august blir det jo helt håpløst tullete å gå på bef. nå har ikke nubbe sjans Har derfor fært kynisk når det gjelder dette med sm. (har også ikke vært i full form da, men skal jeg jobbe saktere så blir det jo ikke penger og så blir man jo bare stressa av hele situasjonen)

Så godt at du har forståelse på jobben,

Har du tenkt på hvordan det er å jobbe slik som småbarnsmor? Det får jeg jo tenke mer på når jeg får se hvordan det er å være mamma, men kan tenke meg at våre arbeidstider og stress og jag kan være lite forenelig med småbarnsfamilie

Skrevet

Hei !

Oi du har termin i august, da har holdt ut lenge ..

Har du kanskje litt fastlønn ? eller du hadde kanskje litt oppdrag inne som du selger ut nå ? nei man taper nok lett i konkurransen med stor mage ..:-(

JA jeg har tenkt mye på hvordan det vil bli å komme tilbake etter permisjonen..nå jobber mannen min også som megler,så det blir litt håpløst med helgevisninger når begge har det. Jeg har en kollega som fikk nr 2 nå, hennes første er 3 år, i den perioden hun jobbet etter at førstemann var født, fungerete det fint, men hun måtte jo være veldig strukturert i forhold til fast arbeidstid fra 09-16.30. Altså ikke befaringer på ettermiddagen, og visninger kun i helgene.Men tror ikke mannen hennes jobbet i helgene da..

Jeg vet ikke helt, orker ikke tanken på å pese for å rekke barnehagen og mase om barnevakt i helgene,men så frister ikke oppgjørsavd (feks.) heller så veldig, er jo en variert jobb man har...

Så kanskje det blir noe helt annet ? får lete og tenke litt i permisjonstiden..

Enn du, tenker du på noen annet ?

Skrevet

Hei på deg.

Jeg hadde faktisk veldig bra mai måned nesten alt har blitt solgt mm i april mai så det har gitt meg litt ok måneder som ikke hadde vært gøy å gå glipp av.(ga noen dårligere månder i tiden før) Jeg jobber som leder av avdelingen også (dritt dårlig betalt for det) så noe fast har jeg hatt, men mye ansvar og masse stress med opplæring av nye og noen som har sluttet. Det har for å si det rett ut vært et helvete til tider, mange ting som har skjært mm jeg har også trodd at min etterkommer skulle komme i juni og så viser det seg at han kommer etter at permisjonen min har begynt.

Jeg vet ikke hva jeg gjør til neste år, men skal tenke litt i allefall.

Ble litt nysgjerrig jobber mannen din i Asker? (har hørt av en kolega at en av meglerne i asker skal bli pappa og at moren også er megler)

Skrevet

Hei hei !

Koselig å høre fra deg ;-)

Gud man blir litt avhengig av denne siden..

Du vi jobber i Bærum begge to, han på Rykkinn og jeg i Sandvika..

Er veldig nysjerrig på hvor du jobber også , vil du si det ;-)?

Skrevet

Det er nok tøft å være leder i en slik tøff bransje..

Håperdu snart tar ferie så du får slappet litt av og pleie kroppen din :-)

Skrevet

Hei på deg er litt treig jeg.

Så du og mannen din er konkurrenter i samme marked da:)

Jeg bor på Kolsås jobber på Frogner

Har tenk å høre om jeg kan få SM nå snart jeg. Det er liksom det som må til for om jeg bare stikker på ferie så føler jeg at ledelsen ikke helt tar hintet desuten så må jeg være tilgjengelig og da har jeg jo strengt tatt ikke ferie (det har vært en spesiell vår med mye personal greier og det har tatt på)

Skjønner godt at du er sm ikke en jobb du kan være halveis i, ingen kunder som aksepterer det og med mindre energi og voksende mage så blir det jo ikke lønn og vi skal jo leve også,

håper formen din er ok og at du har innfunnet deg med situasjonen, Greit med litt kontakt med jobben. men fint å få Sykepenger i steden for å dra seg på jobb og få ingen ting i gjen

Skrevet

dytter litt jeg

Håper du har det bra

Skrevet

Hei hei !

Alt bra her :-)

Ja da bor du jo like i nærheten av meg ..bor i Sandvika..

Jeg skal en tur på jobben nå, var hos legen i går, og fikk videre sm.

Holder alikevell kontakt med jobben, tar litt overtagelser.

Synes det er greit.

Håper du har det bra og ikke sliter deg ut !!!

Nå har du jo ikke lenge igjen heller , litt over en mnd.?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...