Gå til innhold

Juni: Noen oppmuntrende ord til dere som ikke har født!

Anbefalte innlegg

Heisann alle

Tenker det er en del som fremdeles går og venter -

Vil bare si: prøv å nyte den aller siste tiden - det er bare snakk om dager før dere holder verdens fineste nurk i armene!

Hilsen meg som fødte på tirsdag -

Fortsetter under...

tusen takk!

:)

det hjelper å tenke sånn...

men jeg blir snart gæær`n..alle driver å maser på den lille som ikke vil ut!

skal han ikke komme snart da? spesielt mamma!

uff.. jaja.. hun gleder seg jo, og det skjønner jeg, men det fins grenser..

i går maste hun så på meg at jeg skulle gå i trapper osv, jeg ble så sliten av maset hennes at jeg nesten ble forbanna på henne..

hun maste HELE dagen..

og da blir ikke humøret det beste...

men jeg gleder meg veldig til Theo kommer inn i vår verden..

skal bli kos..

forresten HI gratulerer så masse med gullet ditt!

:)

Hei

Prøver å tenke på det du sier....men det er litt vanskelig når man begynte å vente på fødsel allerede to uker FØR termin...

Alle rundt meg har liksom sagt at "du kommer til å få før tiden....det ser jeg", så blir man litt innstilt på det da...å her sitter jeg, i dag på terminen, og ingenting har skjedd....men men, det er vel ikke mange dager igjen nå...

Prøver å tenke på det du sier....men det er litt vanskelig når man begynte å vente på fødsel allerede to uker FØR termin...

Alle rundt meg har liksom sagt at "du kommer til å få før tiden....det ser jeg", så blir man litt innstilt på det da...å her sitter jeg, i dag på terminen, og ingenting har skjedd....men men, det er vel ikke mange dager igjen nå...

lenetk temin 26.06.06

-------------------------------------

Akkurat som å si det selv... Jeg også fikk beskjed om at ja du kommer til å føde før, og med så mange falske rier så trodde jeg virkelig det.

For fire uker siden hadde jeg 1 cm åpnng, har tatt akupungtur, men ikke noe hjelper...

Lykke til, til dere andre..

Annonse

Skriver under på denne, både jordmor og andre mente jeg kom til å føde før termin. På kontroll på fredag var jeg moden med 2-3 cm åpning, men likevel kjenner jeg ingen verdens ting. Mamma, som skal passe mine to første barn under fødselen, ringer og maser hele tiden og jeg blir mer og mer frustrert! Men, men, er ikke annet å gjøre enn å veeeente...

Heisann Hild!

Gratulerer så mye! Vi hørte nyheten på treffet på tirsdag ;o)

Synnøve fikk sin jente i dag. Har ikke hørt om flere som har født enda... Selv går jeg og venter og venter men har ingen "symptomer" enda. Heldigvis fint vær igjen ;o)

Høres ut som om formen din er fin-fin ;o) Vi får sette opp et baby-treff i midten av august (da må jo nurket ha kommet seg ut!!). Vi sees! Ha det bra så lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...