Gå til innhold

Stasjonsvogn eller ikke?

Anbefalte innlegg

Vet dere hva slags biler det er plass til å ha vogner i bagasjerommet, untatt stasjonsvogner? Eller MÅ man ha stasjonsvogn for å få plass til barnevognen? Jeg har en liten golf, og samboer'n har en ikke-familievennlig bil!!! Så vi MÅ uansett bytte ut en av bilene. Men...jeg har ikke så lyst på stasjonsvogn. Har dere erfaring eller gode råd om dette så tar jeg i mot med glede!!!

*Grubler fælt på dette*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5464664-stasjonsvogn-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

vi har en ford sierra ( kombicupe ), og barnevogna fikk goood plass baki der!

hadde ingen problemer med førstemann sin vogn, og regner ikke med å få problemer til jul heller...

konklusjonen er, man MÅ ikke ha en stasjonsvogn! ( men jeg har lyst på en... hihi)

klem, og lykke til!!

Hm, tror nesten du må prøve deg frem jeg - vogner er forskjellig - samme med biler. Noen småbiler har jo grei plass bak.

Jeg synes det er praktisk med stasjonsvogn, og har nettopp byttet ut en mindre stasjonsvogn med en stor en. Praktisk.

Annonse

bmw 520 stoooooooooooor bagasjeplass i tillegg til vogn.stasjonsvogn er bare unødvendig så lenge du ikke har hund.vi hadde volvostasjonsvogn da sønnen vårvar bebi,da hadde vi hund.jeg var vant til en liten golf som du,og de endte opp med 2 ganger skifting av lysdeksel og innklemt støtfanger.ikke å ambefale.=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...