Gå til innhold

Jeg har virkelig funnet vidunderkuren mot kvalme!!!!


Meg og bøllegutta!!

Anbefalte innlegg

Og det er noe så enkelt som søvn!!!!!!!

De siste 4 dagene har mannen min stått opp med guttungen hver dag og jeg har purka videre til ca 10. 00 hihi.

Står opp da spiser og leker litt med minsten frem til han skal sove og da legger jeg meg også til å sove : )

Skikkelig murmeldyr!!

Da er jeg nesten ikke kvalm hele dagen !!! Igår ble jeg suptrøtt på kvelden og da spydde jeg for første gang på 3 dager så jeg tror ikke det med søvn er tilfeldig.

Nå er jeg heldig fordi mannen er selvstendig næringsdrivende og kan styre jobbetider mye selv men til de som ikke kan det så prøvå sove eller hvile så mye dere kan eller kjenner behov for. Lytt til kroppen deres! Hverdagen min har hvertfall blitt mye bedre! Selvfølgelig er jeg uggen innimellom men det er blitt så utrolig mye bedre : ))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse søvn fungerer bra for meg også... :)

++ POTETGULL :D

 

Synd de dagene jeg må tidlig opp på arbeid fordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off ja........ jeg er student og har somerferie så jeg er så glad for at jeg har mulighet til å slumre meg gjennom sommeren

ZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det 3 ting som gir kvalme-anfall:

Søvnmangel

Matmangel

Stress

 

Hvis jeg unngår disse så er jeg bare kvalm, spyr ikke (lucky me)

 

I dag fikk jeg sove til kl halv 10, var i toppform til kl 11... *sukk* heldigvis varer det ikke så lenge dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg har tatt akupunktur, så er det nettop bare de tre tingene som gjør at jeg kjenner litt kvalme ja....

Uten akupunktur så har ikke de så mye og si. For da ligger jeg bare og døser uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde men bare kunnet sove....... Gå'kke det når man er i full jobb, alene med en 2-åring og uten bil... :) Men good for you at du har mulighet - og at det funker!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til akupunktur idag også da: )

Jeg kaster fortsatt opp på kvelden og plutselig brekker jeg meg så helt fin er jeg jo ikke.Håper kvalmen fordufter etter lit nåler her og der.

Skal til dyreparken med mann , lillegutt og stebarn fra fredag til mandag så da hadde det vært deilig å være i knall form: : )

Gleder meg som en unge til turen hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...