Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Har vært i basseng en gang med babyen min, skal en tur nå igjen til uka. Man har jo hørt om denne lukke-muskelen hos babyer. Har lyst til å prøve å bare duppe henne raskt under vannet, men må vel gjøre noe for at den lukke-muskelen skal lukke seg? Hvordan gjør jeg dette? Noen erfaringer? Syns det høres skummelt ut, så tviler på at jeg tør men....
brooklyn Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Går dere på babysømming? dA VI GIKK VISTE DE de oss to måter å sjekke lukkemuskelen på. Den ene er å blåse babyen kraftig i ansiktet og så dra den under, selvsagt med babyens ansikt mot deg. Det andre alt-som vi brukte-var å bruke en bøtte/kanne som vi fyllte med vann, og helte over hodet på babyen. begynte med bakhodet og helte va nover så det til slutt rant over ansiktet hans-må være to-, og da den som holdt babyen-igjen med ansiktet mot seg- så at babyen lukket seg, da dro han babyen raskt under vann. hvis dere ikke går på organisert babysvøm, ville jeg invistert i en bok om babysvømming. der står mange ulike øvelser og jeg hadde følt meg litt tryggere. husk at hvis babyen slutter å puste og begynner å kave, drar du hånden over ansiktet og tørker bort vannet. Da åpner de seg igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå