Gå til innhold

Selge vogna mi jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en duovogn, 06 model kjøpt i Desember, den er brukt i 6 mnd.

Den er pent brukt, og like fin og god som ny.

Har også en voksipose, kjøpt samtidig og er like god som ny.

Vogna kosta 6000 kr, og voksiposen kosta 2000 inkl sommerdyne.

Det er jo bare 6 mnd gammelt, lite og pent brukt,

Er det for mye eller lite å ta 5000 i samlet pris?

Det kostet jo meg 8000.

Eller 4000 for vogna, og 1000 for voksiposen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilket merke er det da???

skal også selge duo vogna mi som jeg kjøpte i nov...brukt i 6mnd....den kostet 5000, skal prøve å få 3500 for den...

Skrevet

blir litt skeptiskt til slik jeg når folk bare har brukt vogna så lite.. da er det jo noe som plager deg ved den og da ville ikke jeg hatt den.

vogner er billig om dagen... tror ikke du får 4000kr for vogna... men voksiposer er populært så du får sikkert tusen for den.

Skrevet

Det er en simo rival duo.

Bytter den bare forde jeg nå har lyst på en tøff 3hjuling.

Vogna er hærlig den, men når barnet nå skal sitte mer og mer, så har jeg lyst på 3 hjuling.

Skrevet

tror du kan prøve på 4500 til å begynne med, visst den er nesten som ny... Den er jo ikke lenge brukt. Det er jo helt vanlig nå om dagen å selge vogner bare for å kjøpe en ny. Uten at det er noe du ikke er fornøyd med. Har tenkt å gjøre det samme snart. Selge min simo kombi for å kjøpe en teutonia y2k.

Skrevet

Det er ikke uvanlig å selge nesten nye vogner, så ingen er skeptiske til det. Og det er heller ikke vanskleig å selge en ny, fin vogn på Finn. Så jeg ville prøvd på 4000. Det er jo billig for den som kjøper også, og de får en nesten ny vogn.

Solge en Emmaljunga Duo Edge for 4500 etter 6 mnd bruk. Nå er det færre av de til salg, og den koster en 7500 ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...