Gå til innhold

sikker på jeg er gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sikker på jeg er gravid....utrolig luktesans,litt ømme pupper,vann i munnen....men testen har vist 2 positive og 2 negative.....hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i hvilken rekkefølge og på hvilket tidspunkt tok du testene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet med qr 2 dager før ikm.svakt positiv,morgenen etter med qr og svakt positiv. på ikm dagen fikk jeg en merkelig blødning.varte 1 dag,deretter brunlig i 3 dager. testet dagen etter ikm med cb negativ. den fjerde med morgenurin og negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig redd for at det kan ha gått galt. vi prøvde i 1 1/2 år før det klaffet nå, og på den tiden opplevde jeg to ganger at jeg var gravid i noen dager, så testet jeg negativt..... ta en test igjen om noen dager du....krysser fingrene for deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, de kalte det det ihvertfall hos meg. men det er jo så tidlig at du merker det ikke annet enn at mensen blir forsinket nokså mye. men du, det kan være at jeg tar feil!!!! test deg flere ganger du, så finner du det ut. har du tegn på at du er gravid nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja har mistet i sa uke 12 i vår,så grunnen til at jeg i det hele tatt testet nå var pga jeg følte meg gravid.er 8 dager siden mensen i dag og puppene vokser,murring i magen.luft i magen,lyst på is hele dagen,vann i munnen.......og ikke minst en merkelig mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm, det var ikke godt å si.....jeg håper at det ikke er sa denne gangen!!!! det er jo rart at det ikke skal være noe når du føler deg gravid da. jeg vet når jeg hadde de to sa´ene så var det slik at jeg "visste" det når jeg våknet om morgenen. jeg visste at noe var andeledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi merker det vi jenter tror jeg. jeg vet ærlig talt ikke hva jeg er eller ikke lenger. nesten litt flaut. tenker selfølgelig på innbilt svangerskap,men da slår det ikke ut på tester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, da slår det ikke ut. det er veldig vanskelig i sånne situasjoner, man tror man kjenner noe, å så vet man ikke igjen, så er man sikker at man kjenner noe osv. man må bare ta tiden til hjelp tror jeg. VELDIG vanskelig men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...