ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 25. juni 2006 #1 Del Skrevet 25. juni 2006 Skal på ferie fra uke 4+4 til uke 7+2. Regner med kvalmen melder seg da Er det sånn at man bare våkner en dag å er dritkvalm, eller kommer det gradvis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 25. juni 2006 #2 Del Skrevet 25. juni 2006 jeg ble så og si aldri kvalm! :-) jeg er 13+5 idag. bare litt nå og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg og bøllegutta!! Skrevet 25. juni 2006 #3 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg ble kvalm i uke 7. temlig nøyaktig 6+2!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juni 2006 #4 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg ble plutselig kvalm i uke 6 :-) men ikke alle blir kvalme da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
titti 79 med februarbaby =) Skrevet 25. juni 2006 #5 Del Skrevet 25. juni 2006 Denne gangen var e kvalm før e hadde fått positiv test men mindre kvalme enn sist.Forrige gang blei e kvalm når e va 6-7 uke på vei til e va 22-23 uker på vei så de varriere veldig tydeligvis.Med me våknea e en morgen og var bare kvalm=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juni 2006 #6 Del Skrevet 25. juni 2006 håper jeg er så heldig å ikke bli kvalm.. er ca 7+5 i dag.. og ennå ikke dårlig. håper jeg slipper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen og Engelen Luca Skrevet 25. juni 2006 #7 Del Skrevet 25. juni 2006 Det varierer fra person til person.. Noen slipper unna kvalmen, mens andre er kvalm nesten fra dag 1.. Så er du heldig, så slipper du unna.. Ta med deg ingefær for sikker hets skyld, det hjelper for mange.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seff Skrevet 25. juni 2006 #8 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg ble superkvalm fra uke 6. Dene ene dagen var jeg helt fin, neste dag dødskvalm og helt "vrak"....hehe...Så med meg kom den veldig brått.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå