Gå til innhold

Flere enn meg som er opptatt av vekt spørsmålet her...

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg er selv i uke 20 og er veldig opptatt av hva jeg og andre i samme situasjon legger på seg.. Jeg er til vanlig ikke så veldig engasjert i vekt, men har fått for meg at jeg skal prøve så godt jeg kan og ikke gå opp så mye, da jeg har noe å ta av fra før..

Jeg spiser alikevel helt vanlig, sjokolade om jeg har lyst på det, deilige middager osv osv.. helt normalt vil jeg tro..

Men, alikevel tar jeg meg selv i å være rask på knappen når jeg ser en overskrift her som gjelder vekt.. sammenligner og ser likheter og forskjeller...

sukk... kanskje en sånn hormonting som går over etterhvert...

Fortsetter under...

Jeg syns det er litt moro å se hva andre har lagt på seg i forhold til meg.

Men tenker ikke på slanking i graviditeten. Jeg er heller opptatt av å spise sundt og variert så barnet får i seg viktig næring.

Jeg har gitt en del etter for mc donalds og fast food tidlig i svangerskapet, men trappet mye ned på dette nå. Ikke fordi jeg tenker på meg selv og min vekt...men pga barnet!

Ei venninne av meg sa at det ikke er sundt å legge på seg for lite i svangerskapet. Og de kiloene man trenger, de kommer!

Hun er over 40 år og har en slank og fin kropp. La på seg nesten 20 kg i begge svangerskapene, men det meste rant bort etter fødsel (resten trenet hun bort).

Vær så snill jenter. ikke tenk på slanking nå da.

Jeg har gått opp 6 kg og er i 25. uken...regner med det blir mye mer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...