Gå til innhold

spåkjerringer :)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har prøvd ringen over armen min over mange år. fått gutt, jente, jente, gutt. har de tre første. Ble spådd en gang for lenge siden av en spådame i hånda mi at jeg ville få en gutt på mine eldre dager (er nå 38 år og 15 år siden sist og venter itt 4 barn)

men da jeg nå skull igjen prøve ringen...prøvde for ett år siden og den viste det samme som før, men nå viste den plutselig gutt, jente, jente, gutt, jente. og jeg fikk hetta og prøvde over magen siden jeg nå var jo gravid...joda gutt + jente. prøvd flere ganger og flere som har prøvd. viser det samme.

så jeg ringte en spådame...etter mye mas fra en veninne av meg( har ikke noe tro på å betale 25 kr i minuttet for noe de kan gjette 50% riktig på.

spurte om 1 eller 2, kjønn og dato først.

nr 1 svarte: 29 januar....trodde på gutt

nr 2 svarte: et par dager før termin...og jente (så da hadde jeg fått to svar allerede...og måtte prøve en gang til...hehe)

nr 3 svarte: tvillinger....jente + gutt...så jenta veldig sterkt..sterk energi...gutten litt mere tilbakeholden...sart.

(nå ble jeg irritert)

nr 4 svarte gutt...og at jeg ble dårlig i svangerskapet( hadde ikke spurt :( )

nr 5 svarte: to...jente og gutt..

hva skal man tro på da????

er født 15.04.68, min samboer 24.01.72.

symtomene er littkvalme innimellom...smerter i bekkenet, kviser, veeeeldig trøtt. mye strekksmerter.

noen som aner ? :)

Fortsetter under...

Hei.Jeg har også brukt endel penger på slike spådamer.Blir dyrt å holde på slik..Og jeg har også fått forskjellige svar..Både gutt,jente og tvillinger!Men har tatt en ultralyd,og det er kun ett foster.Er 8uker på vei med mitt 3 barn.Har prøvd denne ringtesten for mange år siden,men har ikke noe tro på den.

Jeg er også småkvalm innimellom,trøtt,mye luft i magen og er veldig plaget med åreknuter:(

Har to gutter fra før,så ønsker meg veldig ei jente.Men det er jo ingen som kan fortelle meg 100% hva det blir.

Hadde du like plager i de andre svangerskapene?

Jeg føler meg mer kvalm nå.Var ikke kvalm med guttene.Har hørt om en blodprøve man kan ta fra uke 6,for å finne ut barnets kjønn;)

hei, har ikke hørt om den blodprøven nei. men tiden vil vel vise, og samboern min nekter at vi skal ta tidlig UL for det er jo spennende å vente da siern...usj :)

men var veldig trøtt med eldstemann...som er gutt da. ellers har jeg ikke vært kvalm noen med noen av ungene. så jeg klarer ikke sammenligne akurat.

men tror egentlig gutt selv også. ikek fordi jeg føler det på meg, men mest fordi jeg har vel alltid tenkt på det hun spådama sa for 14 år siden :)

har ingen følelse nå for kjønnet. sist jeg fikk, var jeg skråsikker. og riktig fikk jeg.

tror ikke helt på alle tegnene heller jeg da, for det kommer an på person til person..noen er kvalm med jenter og noen med guttene.

vi får det vi får....selv om jeg er såååå spent hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...