Gå til innhold

Litjpia, Hebbie og MaybeMe sin skravlingstråd!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LYKKE TIL VENNEN !!

Skal tenke hardt og positivt på deg slik at du får jobben, hvis ikke så kan du godt gi meg adresse og navn så skal jeg ta en liten prat med dem ;op hehehehe.....

Ja - nå Lille My, blir det lettere å få tak i deg. Tenkte på det tidligere - at det hadde vært greit å få nr. ditt slik at solstålen kunne være med på flere treff.

Jeg kan prøve å få laget en liten helfigur i papp til dere av babyen, som dere kan bære med dere i armkroken ... ja ?? nei ??

Det blir nok flere treff etter torsdag - damn jeg er jo ikke med ! Så da må jeg ordne til noe !!

Igår da jeg la meg - så kjente jeg svak dunking i magen, nesten som leamus - ganske lenge. Varte et par minutter....

LYKKE TIL SNUPPA!!! :)

kanskje babyen din hikket hebbie :)

skal du ikke være med imorra Hebbie???

hvem skal imorra da? eller blir det noe av egentlig???

uff skulle ønske det snart ble pent vær jeg... er meldt torden idag tror jegt og jeg er LIVREDD torden :(

skal dere idag da jenter?

sambo har fri idag så må ordne en del ting... bl.a skaffe meg nytt pass og sånn.... skal på roadtrip i sommer med sambo,... til tyskland og amsterdam :)

er det slik det kan kjennes ??

hehehe.....jeg trodde at når den hikka så ble det en liten bølge i magen så hele magen skulle vibrere...hahahaha.....så får meg en liten Tsnuami.

Jeg blir ikke med i morgen nei - fordi jeg skal til broren min og se på babyen og ta med gaver. Kjøpte et kult kassaapparat med samlebånd, kredittkort (hehehe....du kan dra kortet)...penger, mat og sånn mikrofon på apparatet. Er til jenta deres på 3 år. Jeg har egentlig sååå lyst på den selv - lurte på om jeg skulle kjøpe en til og vente til ungen min er stor nok å leke med den...sammen med meg ;op

Imorgen så blir det deg, Litjpia, MaybeMe og Piadi - og ikke meg :o(

Jeg er ikke fan av torden selv, men har blitt bedre nå. Sett på musikk eller tv'en slik at du ikke hører det og finn på noe morsomt å tenke på når det tordner. F.eks at nå sitter Gud der oppe og brakfiser igjen...eller som faren min sa da jeg var liten at englene drev og krasjet med bilene sine.

I dag skal ikke jeg noe spes.....kanskje begynne å rydde klær på gjesterommet - siden søstera mi kommer neste onsdag. Og det er flere måneders vask som ligger slengt der inne. Begge hater å legge sammen klær - og jeg gidder ikke å gjøre det fordi det er feil at jeg alltid må det. Så da slutta jeg. Men så finner vi aldri klær heller da!!

Hehehe....masse vinterklær der !! Sier bare litt om hvor lenge siden vi har rydda der. Vi dumper bare ny haug for hver gang...

Høres gøy ut med en slik tur !!

Jeg hadde en 6 måneders jordomreise med eksen min til Østen, USA og Australia....kjempegøy !! Og masse krangling...jeg er en sur bitch til tider..hehehe....

Hei jenter!

Fikk jammen så lyst på kinamat at jeg måtte dra på liertoppen og kjøpe lunsj på China Wok eller hva det heter. Sitter og gumler vårrull nå, den var litt stor, men god likevel.

Får ikke vært så mye på nett i kveld, så fint om dere kan sende meg en melding hvis dere avtaler tidspunkt for i morgen. Da er jeg klar for runde nr. 2 med kinamat!

Tenk at det blir treff uten Hebbie da, det første i historien! Sikker på at du ikke klarer å skvise inn en liten vårrull sammen med oss, før du drar på babybesøk????

spørs hva tid dere skal treffes - for da kunne jeg jo blitt henta av noen som skal utover etter jobb, også kjører gubben innom når vi skal dra.

Har tenkt på det....Jeg er ferdig 15.30 og vi kommer sikkert ikke til å dra utover før i 5-6 tiden - kommer helt an på når tid. Vil jo komme slik at vi får se babyen.

Hehehe.....blir vel en trist dag for dere med et treff uten meg ellers ;op

Annonse

Oj jenter !!

Har dere sovnet ?

Fant den på side 2....

Uansett - vi utsetter besøket til broren min siden det er så fint vær, sambo vil gjøre seg ferdig med verandaen, mens det er fortsatt fint vær. Så da tar vi det til helga - tror uansett det passer bedre for dem, virket som om de ville ha litt tid hjemme før all besøket.

Så jeg kan være med i dag - og nå må det være et treff også !!

Jeg er ferdig halv 4 og har forstått at jeg er den eneste som jobber for tida ?? urettferdig !!

Går det an å treffes ikke lenge etter 4 slik at jeg slipper å vente her på jobb - stress å dra hjem og snu i døra om vi skal treffes i 6-7 tiden. Men jeg tenkte at hvis det ble i 5-6 tiden så skulle jeg benytte meg av sjansen å kikke litt i butikker i fred og ro. Er ikke alltid så gøy når gubben er med....

Hvem er med ???

Jeg !!!

Hei snuppa mi!

Ja, bli med bli med bli med. Kan godt treffes rundt fire for min del. Jeg har besøk av lillebroren min, så han blir visst med en liten tur på Liertoppen han også. Håper ikke det gjør noe da. Er ikke helt sikkert at han blir med. Må jo høre om han vil eller ikke da. Hehehe...

Også forresten fikk jeg den jobben!! Bare en time etter at jeg hadde dratt fra intervjuet fikk jeg telefon og da ville de ansette meg. Jippi!!! Jeg begynner 1 august. Nå er det bare å skrive en oppsigelse til den andre jobben og håpe at jeg får avslutta arbeidsforholdet 1 måned før.

GratuLereR med enda en ny stilling !!

Håper de lar deg få gå tidligere - siden dem har vært så sure mot deg så kan du si at de har gjort det utrivelig for deg og følt deg presset til å gå.

Så gøy !!

Gjør ikke noe for meg at minien er med....trenger ikke bare snakke om baby og alt rundt. Vi kan jo uansett treffes rundt da og møte de andre senere - vi har jo tlf.nr til alle faktisk.

Tusen takk!

Ja da kan vi jo bare møtes rundt fire tiden da?!? Lillebror er ikke så liten da. Blir 20 nå i slutten av juli. Hehehe... Ringes når vi er på Liertoppen da vet du.

Annonse

Hva, har dere skaffet dere et liv alle sammen? Ingen innlegg fra noen av dere i hele dag? Er du syk Hebbie??

Jeg har endelig tatt helg!!!!!!!!!!!!! Det har egentlig vært en flott uke på jobb, så jeg er glad jeg bestemte meg for å hoppe i det, og ikke trygle legen om sykemelding. Det har vært godt å komme tilbake i normalt gjenge igjen. Og om to uker er det faktisk ferie! Neste uke skal jeg bare jobbe 4 dager, har fri fredag, og uka etter reiser vi på tur. Den blir nok tøff, men kommer meg nok gjennom den når jeg vet at det er ferie etterpå!!!

Hva skal dere i kveld da jenter? Jeg skal sløve foran TV'n tror jeg. Burde fortsatt rydde litt her, men gidder ikke ennå. I morgen kanskje....hehe. Må jo gjøre det litt fint til min kjære kommer hjem igjen. Har alltid så store planer for hva jeg skal gjøre, men ender opp med å bare rekke halvparten. :o)

Ha en fin kveld alle sammen!

Jeg har vært syk i dag...5te dagen med hodepine så da jeg kom på jobb, så dro jeg hjem etter en time. Sov til 1 og har tatt med ro og laget en god fiskemiddag som gubben likte. Lagde en selvlagd appelsinsaus til ovnsbakt torsk ....trodde ikke han kom til å like det.

Så nå skal vi ut og kjøpe en luftkompressor - han ønsker seg en slik. Og så skal vi fikse de stygge felgene på bilen min....

Har jo en astronomisk haug av klær inne på gjesterommet som skriker etter meg - må få gjort dem snart.....

Jeg har vært på Tusenfryd idag jeg da. Kjempe gøy egentlig! Men nå er jeg kjempe sliten. Hodepinen plager fortsatt livet av meg og nå etter at jeg kom hjem har den blitt enda verre. Så her blir det nok en ganske så rolig fredagskveld tror jeg. Orker ingenting! Skal bare henge opp en kleesvask også skal jeg presse i meg en grillpølse i lompe før det blir å sløve foran tv'n.

Blir tydeligvis VEEEELDIG vanskelig å få nok med hyrdestunder med sambo fremover. Etter en dag med lillebroren sin har han ikke overskudd til meg... *gråte* Og jeg hadde håpet at han skulle hjem ikveld, men den gang ei. SØREN!!! Blir nok ikke gravid denne pp heller jeg nei. =(

Idag har jeg virkelig noe å se frem til. Jeg skal på hudpleie idag jeg da. Det skal bli utrolig deilig å skjemme seg selv bort litt. Tror nesten jeg må gjøre det oftere altså.

Satt og tenkte litt her... Den dagen jeg får positiv EL test, så burde jeg kanskje finne på noe romantisk sammen med sambo?!? Noe som får han til å slappe av og da får overskudd og lyst til å ha en hyrdestund med meg?!? Skikkelig slitsomt å måtte planlegge noe for å få kunne få litt kvalitetstid sammen, men her i huset har det nå da blitt slik. *sukk* Ja ja... Finner nok ut av det på et eller annet vis... Men hele babyprosjektet har blitt utrolig slitsomt og stressende da! Ikke for sambo tydeligvis, men for meg. For jeg må hele tiden sette mine vanlige behov vekk.

Nei nå må jeg nesten løpe skal jeg rekke meg inn til Skøyen til kl 10. Det er der jeg skal få hudpleie! Åååå gurimalla sånn som jeg gleder meg til det altså. Også blir det kanskje litt shopping senere! Det trenger jeg også veldig... Eller, egentlig ikke da men men... :P

Ha en flott dag da jenter! Det er jo strålende vær ute! =D

Vet du hva !! Den fuktighetskremen funka !! Smørte den først på - så ingenting. Etter en liten stund smurte jeg på litt til bare for gøy.

Plutselig på kvelden så kikket jeg på beina mine og dem var brune - eller mer oransje......

Men nå i dag ser det litt bedre ut, men jeg må bli flinkere å smøre meg. hehehe......er litt stripete. Trodde jeg ikke var så dårlig å smøre meg - nå får jeg se det.

Helt greit farge slik at man ikke ser bleik ut, men det blir ikke det samme om jeg solte meg da. Men jeg orker ikke tanken å sitte i sola.

Så heldig du er - hørtes herlig ut med hudpleie...

I dag blir det nok å gå løs på bilen - gubben kjøpte en svææær luftkompressor. Vi skal fikse på felgene på bilen - dem er så stygge. Får se om dem blir bedre....

Kos deg masse !!!

Stikker kanskje bort til broren min idag hvis det passer - eller så blir det i morgen.

Hei på dere!

I dag er siste dagn jeg er alene hjemme! Gleder meg til å få han hjem igjen, men er litt bekymret for at jeg må ut og kjøre midt på natta i natt. Fikk melding i går ca. 22.45, hvor det sto "sees om ca 27 timer". Og etter min hoderegning blir jo det 01.45 i natt..... Må få oppklart det, men nå er han nok ute og løper.

Hudpleie hørtes deilig ut ja, skal du ha en hel dag der inne? Er det noen grunn til at du drar helt inn til Skøyen forresten? Nysgjerrig som vanlig... Jeg har sovet lenge i dag, helt til 10.20! Litt våken innimellom da, må alltid opp på do, for da blir jeg faktisk mindre kvalm. Tror ikke magen min liker at at det er så mye der inne, så når jeg har tisset litt kan jeg sove videre. Rart altså!

Jeg har fortsatt som prosjekt å rydde huset, ble ikke gjort så mye i går, som jeg fryktet, hehe. Men i dag MÅ jeg! Har ikke så mange andre planer i dag, for jeg visste ikke helt når jeg skulle hente min kjære. Nå ser det jo ut som om jeg har en hel dag og kveld for meg selv. Kanskje bake noe?

Hebbie, jeg har tenkt så mye på den kaninen vi var og så på, og i natt drømte jeg at jeg gikk i dyrebutikken for å kjøpe den. Det viste seg at det var en gutt, og det kan jeg jo ikke ha, så da ville jeg ha den du syns var så søt, men den fant vi ikke for det lå så masse kattunger der inne....hehe. Hvor blir det av alle sex-drømmene jeg var lovt skulle komme når jeg ble gravid????

Dere får ha en fin dag jenter! Det skal visst bli veldig fint vær i dag, så nyt det!!

Jeg har hatt mer eller mindre en hel spa dag idag. Utrolig deilig! Det kan anbefales på det sterkeste ihvertfall. Jeg reiser inn til Skøyen siden ei venninne av familien eier og driver en skjønnhets salong. Også er hun så utrolig flink og koselig, så da er det hele verdt de ekstra kostnadene.

Har fått ryddet litt i huset, invitert familien min på grilling imorgen, kjøpt meg klær og noe av det var på salg også så da er jeg storfornøyd kan dere tro. Hehehe...

Håper at jeg får en positiv EL test snart og at jeg blir gravid denne pp slik at jeg kan slå følge med dere ikke så altfor langt bak dere. Men det store spørsmålet er jo om jeg faktisk en gang får sjansen til en hyrdestund med sambo da... *sukk* Ja ja.. Den tid, den sorg... Er det ikke noe som heter det da?!?

Åja, det hørtes deilig ut! Du skulle tatt med meg, jeg har bare kjedet meg i hele dag. Tror du jeg har klart å rydde noe da? Nei..... Bare litt på kjøkkenet. Har for det meste sløvet og bimmet, sovet litt og sett Tour De France (skrives det sånn?) Litt spennende i dag faktisk, pleier å syns det er ganske kjedelig, men nå ble det jo lit action.

Det ser ut som om jeg slipper å dra inn til Oslo i natt, han får kanskje skyss til Drammen. Gode nyheter for meg, siden det faktisk var midt på natta han hadde tenkt jeg skulle hente han... Da må jeg sove litt mer på sofan i kveld tror jeg, så jeg klarer å kjøre til Drammen i natt.

Hva skal du i kveld da Litjpia? Fått kastet ut det lille monsteret? Håper du klarer å forføre din kjære snart da, vet hvor stressende det er å vite at NÅ burde man ha sex, men ikke klare å overbevise mannen.... Krysser fingrene for at det er mer enn EL-testen din som blir positiv denne mnd. Ja, kan til og med krysse beina for din skyld, for nå har det jo ikke noe å si lengre. :o)

Nå har jeg laget meg en deilig smoothie som jeg koser meg med. Nammmmm.....

Lover at jeg skal huske på deg neste gang! Hehehe...

Deilig at du slipper å reise helt inn til Oslo inatt da. Hadde vært litt slitsomt det ja.

Ikveld har jeg absolutt ingen planer. Jeg føler meg ganske så overflødig her jeg sitter sammen med sambo og lillebroren hans. Og slik blir det i 3 uker til ja. Jeg gjør alt jeg kan for å få sambo til å sette ham bort hos noen andre i bare noen få dager slik at jeg og sambo får noen dager for oss selv. Trenger det jo også pga andre ting enn babylaging da.

Jeg og vil ha smoothie!

Kom til meg så skal jeg lage en til deg. :o) Jeg sliter med å finne ting jeg har lyst på, så spiser dårlig for tida. Sunt med litt frukt da. Drakk den litt for fort, så ble litt kvalm.... :o(

Kjedelig å være overføldig da. Du kan komme til meg, så kan vi se en film eller noe? Det er slitsomt med besøk så lenge, når man er vant med å ha huset for seg selv. Foreldrene mine var her i fjor sommer, og jeg ble gal etter bare en dag..... Men så er de litt rare da. :o)

Hvis du vil ha besøk så kommer jeg gjerne en tur jeg. Er litt kjedelig å sitte her uten noen form for sosial kontakt.

Er veldig kjedelig med besøk når det blir over så lang tid ja. Greit med en sånn liten drop in visitt synes jeg da, og kanskje max 1 uke. Men utover det? Nei takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...