Gå til innhold

Litjpia, Hebbie og MaybeMe sin skravlingstråd!

Anbefalte innlegg

nå er jeg i bedre humør. Har snakket med fjøsnissen :o)

Fortalte ham at jeg ønsket å stappe et par gulerøtter i nesen eller trykke puta over trynet.....frekkingen sa at jeg burde kanskje oppsøke psykolog og sa han ble bekymret for livet sitt og vurderte på om jeg burde få en unge !!! Duh .....den er jo på vei - er ikke noe mer å gjøre med det ;o)

Er det noen som burde oppsøke en hjernetrimmer - så er det ham !!

Kanskje tenke over omgivelsene og hvordan han bryter det ned med snorkinga.......

Fortsetter under...

Er skikkelig klar for å bli gravid nå ja. Ble ikke lite babysjuk når jeg fikk sett sønnen til venninna mi da! *dån* Så utrolig nydelig. Derfor blir det nok en liten hyrdestund ikveld hvis jeg får positiv EL test da. Hmm?!?

Annonse

så surt !

jeg hadde klikka hvis jeg hadde hatt en slik svigerfamilie.....

De tar ikke mye hensyn til dere !!!

Imorgen blir jeg ikke å få tak i, er innom BIM hele dagen - er alene på jobb imorgen - men etter det så er jeg opptatt med familyen......

Hei alle jentene mine!

I dag har jeg vært på UL og sett spira mi! Jammen var det ikke et lite hjerte som slo der inne! Den var ikke så stor, 8,5 mm, så jeg er kanskje litt kortere enn jeg selv tror, men det gjør ingenting for HJERTET SLO!!!!

Nå er jeg veldig glad og letta, og føler jeg kan planlegge livet og graviditeten videre. Har vært litt utafor noen dager nå, siden jeg har vært overbevist om at noe var gått galt..... Skal tilbake om 4 uker på ny UL, skulle egentlig hatt time før, men pga ferie hos meg og legene ble det ikke før 1. august. Nå som jeg vet at hjertet slår skal jeg nok klare å vente de ukene. Snart ferie nå jo!

Har fulgt med på dere de siste dagene selv om jeg ikke har skrevet så mye. Håper du får en hyggelig familiekveld Hebbie! Koselig med tantebarn. Vi skal ha familietreff her på søndag, min kjære har bursdag fredag, og det må jo feires med hele familien. Tantebarna gleder seg til å se kaninen, men jeg vet ikke om hun gleder seg like mye. :o)

Litjpia, håper de skumle planene dine har vært vellykket, og at det blir en liten pergospire på deg også! Hvilken dag i syklusen er du på nå? Jeg fikk ikke positiv EL-test når jeg testet på ettermiddagen, bare når jeg brukte morgenurin. Kanskje prøve begge deler noen dager nå?

Synd jeg ikke får til å være med til Theaokt, men da er jeg vel innlosjert på ei hytte i Sigdal. Er litt usikker på treffet i fjordparken, vi har ikke helt planlagt den helga ennå, og siden det er første helga i ferien min har jeg kanskje litt lyst å være sammen med min kjære. Vi får se. Håper uansett jeg får mulighet til å treffe dere før jeg reiser på ferie da.

Natta jenter!

Hei vennnen!

Så utrolig godt det var å lese at spirens hjerte banket da! Det var nok en stor lettelse for deg kan jeg tenke meg.

De "skumle" planene mine fungerte og fungerer fortsatt kjempe flott. Hehehe... Sambo ser jo helst at vi har oss litt sengekos hver dag fremover nå og det sier jeg ikke nei til. Hehehe...

Jeg er idag på syklus dag 16, så kanskje jeg skal begynne å teste på morgenen jeg også? Hmm?!? Kjipt å gå glipp av EL bare fordi EL testene ikke slår ut ordentlig liksom. Idag har jeg hatt sånn treningsverk smerter i magen. Kan dette være EL? Pleier aldri å ha sånn.

Du får sove godt du også vennen, så snakkes vi helt sikkert snart!

Halla jenter !!!

Så kjekt at hjertet banker og slår og vokser !!

Det viktigste tror jeg er at du nå slapper av og koser deg - det gjorde jeg etter uke 8 da vi fikk se hjertet slå..... har mammaen det godt så har babyen det godt ;o)

Og så snart du er i uke 11 så skal vi lete etter hjertelyden din :o)

Alt kommer til å gå så bra !!

hehehe....Litjpia.....jeg fikk slik rett etter jeg hadde blitt gravid....

Kanskje før også...vet ikke....

Men det er kanskje iforbindelse med EL....gjør som MaybeMe....test begge deler og se hva som slår ut. Men jeg trodde det slo ut falskt om man gjorde på morgenen, men du kan gjøre det på formiddagen da. hehehe....midtimellom....

åååå - jeg får alltid lyst på noe når jeg skriver til deg.. Har lyst på vanilje is og chips med paprikasmak....

Må snart gå og handle frokost. Er alene i dag så da skal jeg spise godt :o)

Hehehe....har jo begynt å få mer energi og ryggen er bedre så igår gikk jeg 2 turer alene med Fant....så da skal jeg bli flinkere og mer aktiv slik at jeg ikke legger på meg altfor mye !

MEN.....i dag så sto det at nå kommer babyen til å vokse mest i hele svangerskapet og det var ikke unormalt å legge på seg 1/2 kg i uka !!

Det er jo kjekt å vite !! Hvordan skal det gå med meg !!!

MaybeMe - du må være litt streng og beskytte kaninen din med å lære tantebarna dine om hvordan man skal behandle dyret..og respektere det når den skal få hvile. Vi er strenge med mine tantebarn slik at dem skal forstå at dem ikke kan gå bort til alle hunder fordi om dem kan gjøre det med Fant....og hvordan dem skal klappe ham og la ham være i fred når han ligger og slapper av eller trekker seg bort. Og hvordan dem skal snakke til ham....Det er jo mitt ansvar at alt går bra og da må jeg få dem til å forstå forskjellen på Fant og andre hunder...

Halla!

Tok en EL test idag nå på morgenen. Negativ. *dån* Kan jeg ikke få en positiv EL test snart da? Begynner faktisk å gå tom for EL tester, så jeg må nok kjøpe meg noen ekstra tror jeg. Hvis jeg bestiller fra billige-tester nå idag før kl 11, så har jeg de kanskje til Fredagen?!? Hvis ikke så har jeg det til neste pp, hvis det ikke skulle klaffe for oss denne pp.

Skulle tro du fikk dem til fredag eller lørdag da....så bestill du !

Så kjipt at den ikke slår ut snart....er jo den 5te i dag så det er vel i disse tider....

Håper du ikke trenger dem neste måned :op hehehehe.......

Da bestiller jeg dem jeg. Ja det er kjempe kjedelig at den ikke slår ut snart. Er jo på syklusdag 17 idag!!! Fader altså! Babycompen blinker rødt idag og imorgen, så jeg blir ganske forvirra her.

Annonse

Nesten bedre å drite i compen noen dager så du ikke blir altfor forvirret, den er ikke alltid bra ;o)

EL er kanskje bare forsinket eller har vært ;o)

hos meg slo det nesten ikke ut !! Men det var EL for det....

Men så lenge du har sex ca. hver 2-3 dag så er du sikra :o)

Så gjør du det hele neste uke så har du kanskje klart det.

Nei nå må jeg ut og kjøpe en vårrull før gubben komr og vi skal spise...

er så sulten !!!

Da har jeg bestilt meg det! Krysser alt jeg har for at jeg har testene til fredagen da. Regner med at jeg får EL kanskje rundt den 07 juli da. Håper ihvertfall det ja. =) Det er vanligvis da jeg har pleid å få det.

snufs*

de hadde ikke vårrull - kanskje ikke nå i sommer...

kjøpte noen rekechips og jeg leste ikke på pakken siden det står på vietnamesisk !! Merket dem var litt sterke ??!!

så utenpå posen at det var bilde av en chili - søren at dem skal ha alt sterkt....Men jeg har trødd i meg noen for det.....er ikke så sterkt at jeg dør av det. Klarer 4-5 før det brenner i munnen !!

Hehehe... Men synd at de ikke hadde vårruller da. Her hjemme går kleesvasken unna gitt. *dån* Formen er skikkelig dårlig idag av en eller annen merkelig grunn. Jajaja.. Får satse på at det blir bedre etterhvert. Vi skal visst på Big Horn Steakhouse idag for å feire bursdagen til svigerbror. Blir jo godt det da! Men håper ikke vi må betale selv, for det er jo forbaska dyrt da.

har nettopp spist kebab fra Snappy's...ganske digg når den er nylaget. Pleier alltid å ta den med hjem og da er den soggy og lunka....

Men nå er jeg kvalm.......

Har du husket å pakke bagen hans ?? hehehehe......

Håper det blir en god middag da....har tenkt lenge på å gå der...

Foreldrene mine betaler alltid...hehehe.....derfor pleier jeg å invitere til middag ute og så tar dem regningen...bra ordning !!!

Åååå. Hørtes skikkelig godt ut med kebab da. Jeg og vil ha det! *fnis*

Jeg spurte han her istad om han har husket å pakke bagen, for vi drar jo ikke innom her etter middagen siden de skal helt andre veien. Da svarte han lavt og skikkelig nedfor: "Nei, har ikke pakka bagen nei." Så i ca 10 sekunder følte jeg meg som verdens verste svigerinne, men det forsvant fort da jeg tenkte på hyrdestundene jeg får når han ikke er her.

Jeg håper ihvertfall at svigermor betaler. Siden det var hun som inviterte oss ut da. Regner med det ihvertfall! Blir jo fort en 300-500 kr pr pers der borte jo. *dån* Og det har jeg virkelig ikke råd til akkurat nå altså!

Idag har jeg hatt masse blank og glatt utflod. Nesten litt vannaktig! Skikkelig ekkelt, for jeg blir jo litt våt i trusa. *lol* Hadde bittelitt av det igår kveld også, men ikke i nærheten så mye. Kanskje jeg ikke får det eggløsningsslimet som alle snakker om, men istedet får jeg denne vannaktige greiene?!? Skal ta en EL test til rett før vi reiser på middagen tenkte jeg. Kan jo ikke gå glipp av EL nå!!!

ikke så bra med den kebaben....ble vond i magen og så gikk det på tur og der var jeg jammen meg løs i magen !!! Vet ikke om det ble for mye av den chili chipsen og deretter kebab....

Jeg hadde pakket bagen for ham :o) hehehe.....

Hmm......hvis du har fått slikt så høres det ut som EL slim....kanskje det er rett rundt hjørnet !!! Når du tar pergo så forsterker du EL og de andre som ikke har fått det tidligere har fått det etter pergo.

Håper det er tid nå så skal vi alle stå og heie på dere - utenfor huset !!!

Nå må jeg dra hjem - har fått skikkelig vondt i hodet......

Skikkelig kjedelig med løs mage da. Jeg holder meg nok til biffen jeg skal ha etterpå. Nam nam nam... Gleder meg skikkelig til det altså.

Jeg håper virkelig at det er EL som melder sin ankomst. Jeg skal ta en test nå før vi skal ut å spise kl fem. Hvis testen blir positiv så kan det jo tenkes at jeg bare låser meg og sambo inne på rommet, så får de andre dra å spise. Hehehe...

Men, jeg begynner å bli litt bekymra for tiden jeg altså. Sambo kom inn og sa at han måtte prate med meg om noe her istad. Da jeg spurte hva han lurte på sa han: "Vet mange at vi prøver å bli gravide eller?" Så fortalte jeg at det er jo de jeg har møtt på BIM treffene da. "Ja, men vet noen av våre nærmeste venner om det da?" spurte han litt småbekymra. Og når jeg sa nei, så sa han at han helst så at vi ikke delte det med noen. Og at han ikke ønsker å snakke om det hvis noen av de som vet at vi er prøvere kommer på besøk. Jeg sa at det var i orden jeg da. Er det kanskje redselen hans for at det ikke skal gå denne gangen som gjør at han vil dette da kanskje? Hva tror dere?

Herregud! Jeg er sulten!!! *dån* Skal jeg ta meg litt å spise før vi skal ut?!? Hmmm?!? Kanskje bare dumt å gjøre det. Ødelegge appetiten min funker dårlig da. Hehehe... Jeg bare vet at jeg kommer til å sitte og trippe hvis EL testen er positiv etterpå. Kommer sikkert til å mase masse på sambo:

"Du, kan ikke vi dra hjem nå?"

-Nei

-Nei

-Nei

-Nei

Og det hele ender vel med at jeg skriker:

"Jammen for pokker heller da, jeg trenger sex!"

*lol* Og det verste er at jeg faktisk er truende til å gjøre det også da! *Help me* Ikke pokker om en teit bursdagsmiddag skal ødelegge for baby planlegginga mi nei!

Ja skal jeg sende melding da eller hvis EL testen blir positiv da? Så får dere stå på utsiden av huset her å heie skikkelig på oss. *lol* Åååå.. Nå krysser jeg fingre og tær og alt annet som kan krysses for at EL testen blir positiv.

Du får komme deg hjem Hebbie og pleie hodepinen din litt da! Så snakkes vi vel snart!

JEG FIKK POSITIV EL TEST!!! JEG FIKK POSITIV EL TEST!!! JEG FIKK POSITIV EL TEST!!! JEG FIKK POSITIV EL TEST!!! JEG FIKK POSITIV EL TEST!!!

SÅ IKVELD SKAL JEG SEXE!! SÅ IKVELD SKAL JEG SEXE!! SÅ IKVELD SKAL JEG SEXE!! SÅ IKVELD SKAL JEG SEXE!!

HEHEHE!

Så sinnsykt deilig det er idag! Sambo satt og sendte meg flørtende blikk i restauranten, holdt meg i hånda nesten hele tiden og små kyssa på meg. Og når han kom hjem sa han at han ville at vi skulle åpne den flaska med rødvin vi har latt være å åpne så lenge, ta et glass vin og feire det faktum at vi er helt alene!! "For nå er det bare deg og meg det skal være fokus på" sa han. *dån* *blush* Jeg tror vi får en sinnsyk fin og deilig natt jeg. Hehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...