Gå til innhold

Litjpia, Hebbie og MaybeMe sin skravlingstråd!

Anbefalte innlegg

Litt rot skal jeg da klare å takle vet du. Er hos deg ca kl åtte og du bor vel ikke så langt unna Liertoppen senteret? Ringer deg når jeg nærmer meg senteret jeg da. Ok?

Fortsetter under...

ååååååå - dere er heldige som er sammen !!

Har brukt hele dagen på å dra på Skeidar, Bohus og Ikea - fikk vondt i hodet og ble sliten av all gåinga.

Så gikk vi løs på luftkompressoren etter jeg hadde sovet halvannen time.

Brukte vel en time på å finne ut av den dumme maskinen ute - ta av dekket og vaske felgen for å gjøre den klar til lakking..

Så står gubben og tilfeldigvis leser på boksen.....skal ikke brukes på felger !!! Hæææ !! Var ikke den til felger ???

Så etter flere timers arbeid og innkjøp av en luftkompressor og verktøy til noen tusen - så kunne vi ikke fullføre prosjektet !!!

Trenger maskinene uansett til masse annet da..

Men det blir innkjøp av nye felger heller.....er så støgge og MÅ byttes ut.

Så nå sitter vi og planlegger hvordan vi vil forandre på det innvendig. Og når vi skal få ut leieboeren - til tider så har jeg ham i halsen. Han har lånt en dyr greie til bil-interiør slik at det ser nytt ut - og han spurte gubben når det er mitt !! Og har fortsatt ikke lagt det tilbake og jeg finner den ikke !!! Grrrrr.......og dette er ikke første gang !!

Imorgen skal vi til broren min kl.13 og grille og se på babyen og leke med tantebarna mine....har kjøpt leker til dem.

God morgen jenter!

Håper dere begge har sovet godt inatt. Jeg fikk nesten ikke sovet noe i det hele tatt siden naboene til høyre og til venstre for oss hadde fest. De bråkte og styra til langt på morrakvisten jo. Søren altså! Ja ja... Det er jo i det minste helt stille nå da. Deilig!

Idag kommer familien min på besøk. Det blir kjempe koselig tror jeg. Blir sommerkoteletter med salat, fløtegratinerte poteter, bernaisesaus og til dessert blir det jordbær med fløte. Nam nam nam...

Da har jeg bestemt meg for å protestere eller rettere sagt streike litt denne pp. For siden sambo ikke er villig til å sette bort lillebroren sin kommende uka reiser jeg til Trondheim. Sa at sambo kunne være med, men det orker han jo selvfølgelig ikke da. Så nå er jeg i full streik her. *grr*

Hei jenter :)

Har en skikkelig dårlig dag i dag ja!! Klarer ikke å få sambo til å slutte å røyke, stadig vekk tar han seg en røyk... og jeg eksploderer hver gang! Tåler ikke røyk og syns det er fryktelig urettferdig at han kan røyke med god samvittighet...!! Men det værste av alt er at han sniker seg avgårde og lyver og sier han ikke har gjort det.. Jeg har verdens beste luktesans, kjenner ALLE lukter jo.. Kjenner at jeg har lyst til å flytte fra han altså : (

Vet at dette egentlig bare er en bagatell, men for meg føles det som om han er utro minst !! Bare meg som er hormonell eller ? Det er lyvingen som er værst selvfølgelig !!

Jeg føler at jeg har verdens værste kjæreste i dag :(

Nesten hver uke gjør han dette mot meg... Det er jo mange mnd siden jeg sluttet, lettere å la være å ta seg en røyk når man først har sluttet !!

Sorry at dette ble så sutrete, er skikkelig lei meg i dag bare ;(

Huff da vennen! Dette var jo ikke hyggelig da. Han må jo respektere deg siden du ikke tåler lukta. Hvis han ikke klarer å slutte helt så bør han i det minste kutte ned og da sørge for at det ikke lukter røyk av ham når han er i nærheten av deg da.

Annonse

Da er jeg tilbake !!

Babyen var nyyyyyydelig....er ikke mange jeg synes er noe søte når dem er 6 dager gamle..

Fikk holde han....wææææ....da jeg la ham i armkroken så la han seg inntil brystet mitt og tok tak og begynte å sutte utenpå t-skjorten. Ble helt satt ut !!! Heldigvis så ikke noen andre det, eller sambo sa han så det da vi satt i bilen. Men broren min var opptatt med de andre barna.. Syntes det var litt flaut...

Var kjempekoselig - god mat og ungene digga gavene jeg hadde kjøpt.

Hehehe....kjenner meg ikke særlig gravid enda...men jeg gleda meg maaaasse da jeg satt og holdt babyen....

Ååååå... Misunner deg altså! Få holde en liten baby og greier da! Kan godt skjønne at du gleder deg litt ekstra nå ja.

Jeg har da lagt "skumle" planer for kvelden. Hehehe...Jeg skal ta meg en lang god dusj. Vaske meg med favoritt såpen som sambo liker at jeg bruker, Cucumber lukt. Smøre meg inn med bodylotion med samme lukt (kjøpte den igår). Ta på meg en litt småfrekk outfit, som han virkelig liker å se meg i. Gi han en god kropps massage også får vi håpe at det ender med en skikkelig god hyrdestund. Og slike skumle planer blir det flere av de kommende dagene... Hehehe... Håper at EL kommer snart da.

Lillebroren hans er her enda, men han reiser hjem på onsdagen, men jeg prøver HARDT å få ordna det sånn at han reiser hjem allerede imorgen eller senest tirsdag.

Imorgen skal jeg begynne å ordne med grunning på huset. Også skal jeg ha et skikkelig stort rydde og kaste prosjekt her hjemme. Vi har jo så utrolig mye rart stående her som vi absolutt ikke trenger. Mye av det blir nok sendt til Fretex regner jeg med. Er jo brukbart, men vi trenger virkelig ikke ha det slengende rundt her mener jeg da. Så jeg regner med at dagen går fort unna imorgen.

Håper det går i boks da !!!!!

Skikkelig surt at han er der nå - spesielt når han så klengete......

Skulle nok hatt en ryddesjau her også ja - masse dritt som tar unødvendig plass....

Bare vent til du skal komme og besøke meg og holde på min baby :o)

Også kommer jeg og holder på din ;op

Ja får virkelig håpe at det går i boks. Virker som sambo er gira på å få seg noe ikveld også. *juble* Han gir meg de spesielle blikkene sine.

Ja det er helt utrolig hvor mye dritt som tar unødvendig mye plass. Så skal bli godt å få begynt med hele det opplegget.

Skal bli koselig når vi kan gå på trilleturer sammen og slikt. Denne pp sitter det en spire. Det må jo bare klaffe denne gangen.

Men kunne du tenke deg den nye sprinkelsengen jeg har stående her hjemme? Du kan jo få se på den når du evt kommer på besøk en dag.

Jeg nevnte senga til sambo og da sa han at svigers hadde en seng stående hos seg som han mente at vi kom til å få - var ikke vits at den sto der og ikke ble brukt når vi trengte. Har ikke hørt noe fra svigers om planene deres. Men hvis noen andre vil ha den så må du bare selge den...

Men hvis du ikke har solgt den og jeg kommer til deg en dag så kan jeg kikke på den. Skal nevne senga til sambo igjen....

Ja - nå må det klaffe denne gangen etter så mye motgang og hinder !!!

Vet kanskje hva du skal i kveld ja ....hehehehe.....

Lykke til !!!

Og...hahahaha....kos deg ;op

Annonse

Den er grei vet du vennen! Har ikke noen andre som vil kjøpe den enda. De fleste andre venninnene mine som er gravide arver etter andre eller har fra sine første svangerskap.

Nå er det natta her i huset. Skal bare lufte hunden min først, så blir det å slappe av.... Hehehe...

Nå må jeg vel begynne kjenne liv...

I det siste så har jeg kjent masse leamus i magen, men når jeg tenker på spark så mener jeg spark. Men siden den er så liten så er det kanskje ikke akkurat fotballspark jeg kan forvente....

Tror nok kanskje ikke du kan regne med skikkelige kraftfulle spark enda nei. Men det kommer snart! Så du har noe å se frem til.

Idag skal jeg begynne å grunne huset her hjemme. Må begynne å få opp farta litt. Også skal jeg jo få rydda eller rettere sagt kasta unna en del ting idag også hadde jeg tenkt. Ihvertfall få begynt med det. Selv om jeg er utrolig sliten idag da. Ja ja... Får gjøre det beste ut av situasjonen da.

Hadde vært litt deilig å få nytt det fine været også da. Ikke bare være inne liksom. Vurderer å dra en tur på hytta i Sande kanskje. Bade litt der og besøke besteforeldrene mine som er på hytta. Men regner med at hytta er full av mennesker og da blir det egentlig bare slitsomt føler jeg.

Jeg hadde en kjempe herlig drøm inatt da. Drømte at jeg ENDELIG ble gravid. Også hoppet hele drømmen frem til en stund etter fødselen, hvor jeg, du, MaybeMe og Piadi gikk på faste trilleturer sammen. Utrolig koselig da! Så får bare håpe at det klaffer denne pp da. *dån* Bare jeg får en positiv EL test snart også da.

Hmmm....kanskje du blir gravid siden du drømte om det ??

Jeg drømte så virkelig litt før jeg ble det.

ÅÅÅ - hvis du skal på hytta i Sande så må vi treffes !! Du kan komme til meg eller jeg kan komme til deg.....hehehe.....hihihi......

Har jevna ut fargen på leggene - gikk knallbra med et nytt tykt lag med krem. Håper virkelig at denne er ok å bruke - er fornøyd med fargen og det er bare å smøre seg for mer farge eller fylle på...også lukter den sååå godt og gjør huden myk - til 50 kr !!! My type of lotion :o)

Siden det treffet er på en ukedag så blir det nok i 6-7 tiden for de fleste jobber jo frem til 4-5....

Jeg kommer til å bli helt i hundre når du sender meg DEN meldinga - om at du er gravid !! Kommer til å stå og hyle og klappe i hendene og svirre rundt meg selv - så vær nøye med når tid du sender meldinga ;op

Ååååå - nå fikk jeg lyst på rømmegrøt.

Uff - jeg har alltid lyst på noe feil mat...Det har virkelig lagt seg godt på hoftene mine - har aldri hatt så mye fett der. Buksene begynner jeg å legge bort en etter en - hoftene gjør at jeg ikke får lukket buksene. Er helt tragisk. Takke meg til skjørt og sommer !! Fant 2 sigøynerskjørt - til 198 kr stk - veldig fornøyd !!!

Ja får virkelig håpe at drømmen er sanndrømt da! Hehehe... Skal gi deg beskjed hvis jeg drar på hytta en tur. Blir enten idag eller imorgen regner jeg med. Mååå ta meg en tur ja.

Så bra at fargen endelig har jevna seg ut da! Nå blir du jo sommerbrun da. Må kanskje prøve den jeg også da!

Jeg får passe på å sende melding enten etter jobb eller før jobb da! Hehehe... Så du ikke står jublende inne på kontoret liksom. Får bare håpe at det klaffer nå!!! Jeg vil også ha spire i magen.

Fikk du endelig tak i signøyerskjørt? Så bra da!! Da har du jo noe som passer en stund fremover da.

Nå skal jeg legge sammen litt klær og henge opp litt klær og vaske litt klær også skal jeg besøke ei venninne som sitter hjemme alene etter en operasjon i foten.

Da har jeg malt halvparten av ene veggen på huset. Jeg er bare SÅÅÅÅÅ stolt av meg selv da! Hehehe... Nå skal jeg grille noen pølser til meg og guttene her, så fort jeg har fått tatt en EL test da! Her er det rett og slett snakk om prioriteringer altså.

Jeg har også kjøpt den selvbruningslotionen som du har Hebbie. Blir spennende å se om jeg faktisk blir litt brun på leggene og lårene jeg også. Jeg blir jo aldri brun på leggene og lårene når jeg soler meg. Merkelig! Ja ja...

Imorgen kveld blir det nok en liten tur til Sande for å besøke folket som er på hytta. Skal ta et lite kveldsbad tenkte jeg, hvis bestemoren min orker å være med en tur da. Vil jo ikke bade alene. Tror ikke sambo orker å være med for å si det sånn. Vil du at jeg skal ta meg en liten tur innom da eller, Hebbie?

Så flink du har vært !!

Jeg burde ha vasket klær og ryddet rommet til søstera mi - men det er badstu og det frister ikke å gjøre noe eller gå ut i solsteika med hunden !!!

Håper du blir litt brun da !!!

Og du må bare komme innom imorgen - jeg er stuck i huset for å rydde og vaske litt siden søstera mi kommer på onsdag og vi drar nesten rett etter jobb til Gardermoen pga. trafikk også skal vi innom broren min på tilbakeveien så da kommer vi sent på kvelden.

Oi masse styr det blir på onsdagen da.

Imorgen blir det visst restaurant tur med sambo og familien siden lillebroren hans blir 15 år. Håper derfor at guttungen også drar hjem imorgen da. Men jeg skal ta meg en tur til Sande uansett for jeg skal ha mitt lille kveldsbad. Hehehe...

Fortsatt så har jeg negative EL tester og bare håper at jeg snart får EL. Denne pp SKAL det klaffe! Jeg har faktisk en litt god følelse! Tilogmed sambo sier at han har en skikkelig god magefølelse denne gangen. Tjooohooo!!! Og nå er han skikkelig med på å få det til. Bare han ikke ombestemmer seg IGJEN da.*fnis* *dån*

Imorgen ettermiddag skal jeg møte venninna mi og sønnen hennes på ca 1 måned. Jeg gleder meg! Kommer ihvertfall ikke til å bli babysyk da nei. Hehehe...

Blir mye på onsdag - men jeg gleder meg til å se babyen igjen ;op

hehehe......

Du får pakke bagen hans og ta med den i bagasjerommet og slenge den opp når dere skal dra - og si : jaja...takk for besøket !! Kjempekoselig.....we should do this again....next year.

*lol*

Ja det hadde virkelig vært noe å si det ja.

Hehehe... Sambo er skikkelig gira for tiden vet jeg. Han har klaga over vondt i ankelen sin og når jeg sa at da kan jeg massere den litt ikveld gav han meg sengeblikket sitt. Jeg holdt på å knekke sammen av latter og lillebroren til sambo skjønte ganske så lite ja tror jeg. Så tydeligvis blir det nok noe på meg ikveld også. Her skal det tydeligvis bli baby ja!

Grrrr - nå er jeg enda mer sint !!!!

Jeg sitter og klager også plutselig så bytter siden til forumet !!

Jeg har hatt nok en søvnløs natt pga. idioten hjemme som snorker !!

Øynene svir og jeg er trøtt !!

Håper dusten forsover seg skikkelig....han slumrer i evighet og snorka godt da jeg lista meg ut av huset....Har så lyst å stappe et eller annet i munnen på ham....fortalte han i natt da han sov at jeg gjerne kunne tenkt meg å drept ham....svarer han ??? nei ! han snorker !!!

Så bra at samboeren din er gira - hjelper på det !!!

Er det ikke merkelig at en slik aktivitet gir et helt menneske ??

Ikke alle da....de som har tre armer, sammenvokste hoder etc.....

Huff da vennen! Ikke godt å lese at du er så sint da. :( Får håpe det blir bedre snart da.

Det er veldig rart å tenke på at slik aktivitet skaper et menneske ja. Morsomt hvordan kroppene fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...