Gå til innhold

Litjpia, Hebbie og MaybeMe sin skravlingstråd!

Anbefalte innlegg

Damn girl !

Sitter du også rett foran pc'en og bimmer ??!!

Endelig litt action her inne på en dag jeg er alene - ellers er det jo dødt.

Leste ikke innlegget ditt enda, men plutselig så ser jeg de store bokstavene lyse mot meg med at "jeg er gravid"...hæ ?? har jeg gått glipp av noe ??

Er jeg fjern ? Sa ikke hun igår at ...?

Vent litt....håper på å legge inn et innlegg med den tittelen ....aha....

Nå må jeg tisse for 5 gang siden jeg kom her kl. 0800.....

Fortsetter under...

Tro meg!!! Tanken har streifet meg et par ganger... *lol*

Jeg driver derfor å ordner at vi kommer oss en tur på hotell med spa opphold slik at vi blir helt alene. Man slapper jo helt av når man ikke er hjemme. Pluss at da MÅÅÅ guttungen reise hjem!

ja - det blir lettere å bli kosete når man er borte fra hjemlige omgivelser.

Hva med å slå opp teltet i hagen ??

Føles ut som camping og man er alene i skogen ...og sambo må beskytte deg i sine sterke armer ??

Dele en kroppskondom - mye kan skje da ;op hehehehe....

siden vi har IKM på samme dag hadde det vært ekstra morsomt om vi ble gravide denne mnd også da :)

det hadde vært så gøy og fulgt hverandre da gjennom sv.skapet :)

så vi får bare kjøre på denne pp og krysse det vi har :)

Annonse

Ja vi får følge hverandre litt opp nå de nærmeste ukene og krysse fingrene for at vi blir gravide begge to. Og hvis vi begge blir gravid så blir det jo utrolig morsomt å følge hverandre gjennom svangerskapet.

Pergo er hormon behandling. Skal gi eggene mine et lite knuff!

Som dere skravler uten meg da! Jeg har vært veldig opptatt i dag, først jobb fra 7.00 til 15.00, deretter rett på middag hos svigers, med alle tantebarna. Jeg er helt utslitt jeg!

Skal slenge meg på sofan nå, og slappe skikkelig av!

Håper dere hadde det koselig på cafe da, jeg blir nok med en annen gang. Torsdag kveld har jeg ingen planer.....hehe. Hint,hint. Hva med middag på Liertoppen? Ellers har jeg fått lagt litt planer for de dagene jeg skal være hjemme alene. I morgen skal jeg kjøre min kjære og alt utstyret hans til Oslo, onsdag skal jeg levere bil på verksted og deretter besøke svigermor (rett til frokost), torsdag ledig enn så lenge, og fredag håper jeg på besøk på ettermiddagen en gang. Og lørdag kommer han hjem igjen. Håper tida går fort, for jeg liker ikke være hjemme alene så lenge.

Åååå, nå er jeg så trøtt! Jeg som er blitt vant med å sove flere timer på sofan, har vært oppe siden kl. 6 uten å sovet bittelitt engang. Men det var fint å være tilbake på jobb, godt å ha et normalt liv også, ikke bare tenke på mage og blod og BIM. :o) 2 kveldsvakter på rad nå, spent på hvor sliten jeg blir da.

Veronica: Hei på deg, hyggelig at du blir med på tråden du og! Kanskje du og har lyst å finne på noe på torsdag ettermiddag/kveld? Krysser fingrene for at det klaffer for deg og Litjpia samtidig nå, det hadde vært morro!

Klemmer til dere alle fra meg

Hmmm?!? Torsdag, torsdag, torsdag?!? Hmmm?!? Skjer det noe da?!? Tror jeg er ledig egentlig. Du får slappe skikkelig av nå da. Ta vare på deg selv vet du! Håper det blir klaff denne pp altså. Snart orker jeg ikke prøve lengre.

Herlighet!!! Sambo er MEGA rar!!! *dån*

Har lovt ham massasje annenhver dag fremover i to uker, siden han er så utrolig flink med huset for tiden. Og når jeg begynte med første behandling idag sa han sånn passe avslappa: "Mmmm... Fortsetter du med dette annenhver dag så blir det ihvertfall unge på oss... Blir jo mega tent av dette jo..." Og da tenkte jeg for meg selv: "Da skal jeg ihvertfall massere ham ofte nå fremover"

*lol* Jeg sitter bare og humrer for meg selv her... Gutter er lette å overtale!

Svigerinna mi fødte en sønn i dag !!

16 dager etter svigerinna mi i USA...

Så på torsdag så skal jeg og sambo bort og besøke dem :o)

Skal prøve å få avlasta dem med de andre ungene...

Typisk - skulle få med meg innslaget på nyhetene om barnesetene, da nettet falt ut så jeg fikk ikke sett innslaget !!!

Er med på Liertoppen hvis det passer...

Så utrolig koselig at svigerinna di fikk sønnen sin igår da! Kjedelig at du ikke fikk sett innslaget med barnesetene da.

Idag blir det nok en tur i solarium siden det er skikkelig møkkavær ute. Er så lite jeg gidder å gjøre når det er dårlig vær ute. Blir skikkelig lat dessverre.

Idag er det også siste dag med Pergotime. Ringte gyno idag og spurte når hun anbefalte meg å begynne med EL tester. Hun var enig med meg at jeg burde starte allerede idag siden jeg har litt rar syklus. Hun sa også det var bra at jeg ikke skulle jobbe noe de neste to ukene, for hun har merket at jeg blir kjempe stressa av jobben min. Så hun krysser visst fingrene for oss for at det klaffer denne gangen. Slik at jeg bare kan gå hjemme og slappe helt av og gjøre akkurat det jeg vil.

Ååååå!!! Jeg håper virkelig at det klaffer denne gangen, for jeg begynner virkelig å gi opp snart...

Hvordan gikk det igår ??

Var tanta veldig bitchete mot deg ? Sa hun noe på at klistermerkene var "utsolgt" ?

hehehe....de var kjempefornøyde med bordet jeg hadde pynta og fruktfatet og kaka og maten jeg hadde bestilt. Hadde skrevet en liten hilsen til meg ;o)

Nå må du bruke disse ukene til å gjøre ting som avslapper deg og gjør deg glad !!!

Jeg håper også at det klaffer denne gangen - blir så mye kjekkere når vi kan diskutere deg også :o) Da skal vi alle på en shoppingtur !!

Hehehe....er det noe jeg kan hjelpe med for at det klaffer for dere ??

Passe på lillebroren ?? Lage en fruktbar dessert til dere ?

Hørtes ut som en glimrende idé med solarium på denne drittdagen....

Annonse

Joda, det gikk vel greit. Men hun var skikkelig skuffa over at det var "utsolgt" Hehehe...

Så godt at de var fornøyd med bordet du hadde pynta, for fruktfatet, kaka og maten du hadde bestilt. Så koselig å få en liten hilsen fra dem da. =)

Skal faktisk på hudpleie time nå på lørdag som jeg gleder meg masse til. Skal bli så utrolig avslappende atte! Ja kan jo til tider føle meg litt utafor i samtale emnene, men hittil har det gått bra. Men det hadde vært koselig å kunne bli med på shopping nå mens magene vokser og gå trille turer sammen når vi har født ungene. Åååå det hadde vært kjempe kos ja. =)

Tja... Kan du lage en fruktbar dessert da? Noe som setter krutt i utstyret?!? Hehehe... Jeg har måttet innse at broren til sambo rett og slett er hos oss de dagene når jeg og sambo skal sette unge på meg. *dån*

Ja skal bli deilig med solarium når det er sånt drittvær ute ja. Blir skikkelig lat når været er sånn som dette da. Nå skal jeg lage meg en kopp te og sitte foran pc'n en stund før jeg hopper i dusjen og tar meg en tur ut på solarium.

Og forresten! Tusen takk for en hyggelig, spontan tur på Jonas B. Hebbie!

Du er garantert gravid i løpet av noen måneder - det tror jeg !!

Han burde faktisk spise sushi !! Det er veldig fruktbart. Østers !

Jeg vet ikke om en fruktbar dessert, men det fins nok noe på nettet med de fruktbare ingrediensene. Er mest grønnsaker tror jeg som er fruktbart.

Men det går nok bra om dere planlegger å gjøre det når han er opptatt med dataspill - da er han jo så oppslukt. Spesielt på kvelden for da tror han at dere sover og kommer ikke til å forstyrre dere.

Hvorfor har du vært oppe så tidlig i dag ??

Du må lære deg å sløve....hadde jeg valgt så hadde jeg begynt å våkne nå....

Takk for treffet :o) alltid like kjekt !!

Hmmm?!? Skal sjekke litt på nettet jeg da. Skal se om jeg finner noe jeg vet han gidder å spise. Hehehe...

Tror nok at vi får gjort vår sak for å befolke Norge. Kan jo ikke la hele livet stoppe opp bare fordi svigerbror er her.

Det er så rart med meg at jeg alltid står opp tidlig når jeg har fri og når jeg skal på jobb har jeg lettere for å forsove meg. Helt merkelig! Feil konstruert jeg. Hehehe...

jeg er med til torsdag jeg, om dere fortsat skal på liertoppen da :)

jeg har virkelig fått TR på besøk... har sykt vondt i ryggen og magen... uff ja ja bare 4 dager til nå :)

jeg har begynt og tempe idag jeg da.. bare for og ha prøvd det også...

men skal tempen gå ned eller opp når TR begynner og bli ferdig??? og rundt EL og sånn???

vi klarer det denne mnd Litjpia24:) føler det på meg....

skal jobbe idag jeg da... det kommer til og bli 4 laaange timer tror jeg.. men men.. det må jo gjøres...

ha en fortsatt fin dag jenter!!!

Koselig at du også vil bli med da! Jeg er nok med jeg ja.

Har lagd en tråd til oss inne på BliGravid jeg Veronica hvor vi kan skravle om den positive testen vi skal få den 19 juli! Hehehe....

Og dere skravler i vei ser jeg? Har dere virkelig ikke noe annet fornuftig å gjøre????? Hehe....

Jeg har så langt tilbrakt dagen i bilen, kjørte min kjære på andre siden av Oslo der han skulle møte resten av laget sitt. Eller, han kjørte dit, og jeg måtte finne veien tilbake alene... Var litt bekymret, men kom meg jammen hjem uten å kjøre feil noe sted. Vi brukte nesten 1 1/2 time til, mens jeg bare brukte litt over 1/2 time tilbake. Laaaaaaang kø inn til Oslo, masse regn og vindusviskere som hylte. Glad jeg er hjemme igjen. Jeg burde vel egentlig sove litt før jeg skal på jobb, ellers blir det nok en lang kveldsvakt for meg. Gjesper som besatt hele dagen.

Jeg har spist rekesmørbrød til lunsj....nam!

Har vi en avtale på torsdag da? Jeg er ferdig på jobb 15.00, hva med dere andre?

Vil bare tida skal gå fort nå, så slik at jeg slipper å være hjemme alene mer! Selv om det er litt deilig av og til, men ikke så mange dager på rad!!

Torsdag passer helt fint for meg. Og jeg kan stort sett hele dagen. Kanskje jeg tar med meg ei venninne også, som allerede har barn?!? Skal spørre om hun vil det eller ikke ihvertfall.

grrr - jeg vil også være med !!!!

Egentlig så burde Litjpia og Veronica vært med til broren min og hilst på spebarnet....Jeg får ta et bilde som dere kan gni på - hahaha......

Uff - jeg fikk et teit bilde i hodet nå......hehehehe.....

spiste noe hvitløk på jobb i dag - mat fra igår. Har DEN hvitløkssmaken i kjeften og det er så kvalmt. Alt smaker hvitløk !!!

Blæh !!!

Snart skal jeg hjem og da skal jeg og gubben ut og handle inn masse mat og digg. Han ringte og var så sugen på noe god mat....har ikke hatt gidda å stresse med mat på lenge. Det er svindyrt med mat i Norge !! Men nå siden han har fått så masse denne måneden pga. feriepenger og skattepenger - og litt meg da....så skal vi dra til Asker og kanskje Oslo for å shoppe på andre plasser med bedre utvalg.

Ikke så kult når jeg har den drittsmaken i munnnen.....hmmm....

Tror jeg skal ha mitt private BIM treff - uten alle dere siden dere skal på Liertoppen og spise......wæææææ......Veronica må være med neste gang også

....hulk hulk snufs snufs...raaap....blæh...hvitløøøøk....brekke meg...frysning !!!

Ja jeg kan godt bli med å hilse på et spebarn jeg ja. Hehehe...

Skikkelig ekkelt med hvitløksmak i kjeften egentlig ja. Hadde det her i forrige uke. Blææææh!!!!

Ok. Nå føler jeg meg litt slem! Sambo skulle opp å dusje før han skulle kjøre bort til ene onkelen sin for å hjelpe ham med båten. Jeg sitter da nede i sofaen sammen med svigerbror og jeg er plutselig skikkelig gira på å gå opp og pirre sambo litt. Gikk opp, men tenkte at det kanskje var best å vente til ikveld med sex når svigerbror sover dypt. Så jeg masserte bare rygg, nakke, ankler og ermer på sambo siden han har gjort såpass mye på huset. Og gjett hvem som PLUTSELIG ville ha sex?!? Jo nettopp, samboeren min. Og når han vet akkurat hva han skal gjøre for å overtale meg så ble det jo til det da. *dån* Og bare 1 minutt etter at vi var ferdige med akten hørte vi at svigerbror lavt ropte samboeren min sitt navn. *flau, flau, flau* Klarte ikke se ham i øynene etterpå nei! =(

Så nå skal jeg ut av huset og skamme meg for det jeg har gjort... Eller?!? Jeg tror uansett jeg skal ta meg en liten tur ut.

OH SHIT!! Det glemte jeg nesten å fortelle! Jeg skal på intervju imorgen for 100% stilling i barnehage! Herregud! Jeg håper håper HÅPER at jeg får den jobben.

Hei hei snuppeluppelurene mine : )

Endelig er jeg tilbake på nett.. Kom hjem fra Harstad i dag.

Blir det noe av treff på torsdag kan det hende at jeg slenger meg med...

Er litt plaget av press bak ribbena så har litt problemer med å sitte lenge, men holder vel ut en stund sammen med snuppene : )

Stor klem fra

jeg er sååå med dere jeg altså om det er mulig :) litjpia24 fikk nr mitt så nå er det bare og si fra altså :)

trenger og omgås gravide tror jeg.. hehe...

jeg blir gjerne med og treffe spebarn jeg... eller se på bilde... alt er til hjelp :)

gleder meg skikkelig til og møte dere igjen...

og håper vi får bedre sjans til og snakke nå da Hebbie...

klem fra lille my :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...