Gå til innhold

Litjpia, Hebbie og MaybeMe sin skravlingstråd!

Anbefalte innlegg

Lagde en ny tråd til oss alle tre jeg da. Den andre begynte å bli ganske så lang egentlig.

Vi møtes ihvertfall om ca 1 time på enten Pigen eller Jonas B. Blir koselig det, på den siste søndagen i juni 2006.

Fortsetter under...

Takk for en hyggelig ettermiddag jenter! Trengte virkelig å komme meg ut av huset egentlig. Har nå vært på gåtur med sambo og skal snart legge meg tror jeg. Blir tidlig natta på meg ja. Imorgen blir det en liten tur inn til Oslo for å besøke mamma da.

Vi snakkes og sees nok snart igjen vennene mine!!!

Takk for igår ja, jenter !!

Alltid like koselig....

Neste gang blir nok Piadi med....

Da er jeg atter en gang tilbake på jobb....og idag er jeg alene -herlig !!

Men det skjer ikke så mye da - så det blir kjedelig.

Har laget meg en stooooooor salat og kjøpt cæsar dressing ;op fått helt dilla på det igjen. Har kjøpt en lett dressing da, så jeg ikke får for dårlig samvittighet.

Gleder meg til neste gang vi skal treffes...

Tror forresten gubben egentlig liker disse treffene, enda det kan bli i det meste laget synes han. Men i forrige uke da jeg var enten veldig skravlete eller sur så spurte han om ikke det snart var BIM treff - så jeg fikk vært sosial. Er tydeligvis lettere å ha med å gjøre etter et slikt treff.

Litjpia - gubben regnet med han kjente til din elskede, men blir jo ikke 100 % sikker når han ikke har sett ham - men utifra det jeg visste så hørtes det slikt ut. Var en koselig fyr sa han :o) Tror dem var nesten naboer da dem var yngre.

Han har ikke vært så snill om andre han har møtt på fra fortiden.

Hmmm? Spennende det da at han kanskje vet hvem min elskede er da. Verden er jammen meg ikke særlig stor nei. Hehehe... Må nesten høre med sambo om han vet hvem din elskede er da.

Må være litt deilig å være alene på jobben ja. Men kjedelig at det er stille også da. Kan godt komme på besøk jeg vet du! Hehehe.... =)

Idag er jeg litt nedfor. Sambo klarer virkelig ikke bestemme seg 100% for om han vil at vi skal bli gravide nå. Dette fikk jeg da beskjed om inatt!! Han tenkte på det faktum at han faktisk ikke har jobb og at jeg fortsatt ikke har noen fast jobb. Og at huset blir en eneste stor byggningsplass det nærmeste året. Så at hvis det kom et svangerskap inn i bildet nå kunne han like gjerne ta livet sitt. For da ville det bli altfor slitsomt økonomisk. Og her satt han bare for noen dager siden og sa at uansett hva så klarer man seg godt økonomisk så lenge man er innstilt på det. Blir virkelig ikke klok på ham altså. Så nå vet jeg virkelig ikke om det er vits i å ta EL testene og slikt. På mange måter føler jeg bare at dette er redselen hans som snakker siden vi har mista så mange ganger, og tenker at hvis jeg blir gravid og ikke forteller det før vi er passert tre måneder så ser han kanskje mere positivt på situasjonen. Men det spørs jo om det går hvis magen blir veldig fremtredende da.... Hmmm?!? Jeg blir alvorlig talt GAAAL av ham innimellom.

Men nå idag skal jeg bare sløve rundt i sentrum tenkte jeg og ikke gjøre noe annet enn å ta vare på meg selv. Orker stort sett ikke annet etter denne natta jeg altså.

Annonse

hehehe....han sier sikkert at han er en drittsekk og gjør masse galne ting ;op

Han har ikke hatt den snilleste fortiden - har blitt det i den senere tid.

Men de fleste har bare godt å si om ham...men det fins andre meninger også ;op

Ikke la det stoppe dere !! Det passet absolutt ikke at jeg ble det siden jeg ikke hadde fast arbeid. Men det ordner seg....jeg får jobbet såpass mye at jeg får fødselspenger - også søker jeg jobb når det nærmer seg slutt...og vi la byggeplanene på hylla og pusser heller opp hjemme. Er ganske mye man kan gjøre om man har en baby.

Dessuten så tar det laaaang tid å få ungen ferdigprodusert - så innen den tid så har han nok fått en jobb. Og sannsynligvis så har du fått en ny jobb eller du er i den du er i per i dag - og når du blir sykemeldt pga. de greiene dine så får du jo fødselspenger for hele permisjonen.

Og er du i jobb så trenger du bare jobbe 4 uker før du har krav på sykepenger - så det går det sin gang. Får du ny jobb når du blir gravid så passer du på å jobbe 4 uker så sykemelder du deg slik gynokologen sa.....

Se der ! det ordnet seg... :o)

Det er utrolig mange dumme tanker som kommer opp - hva, hvis....

helt til du er kastet inn i situasjonen og du må tenke utenfor boksen og bli kreativ...økonomisk så klarer dere dette nok.

Synes du skal gjøre det dere har planlagt og ta det fra der.... han får 9 måneder på seg å tenke på ;op

Litt dumt å miste en måned fordi han annenhver måned forandrer mening. Tror faktisk DU må ta valget som han ikke klarer å bestemme seg for - fordi han vil jo dette innerst inne. Men jeg forstår bekymringene....men det blir hva du gjør det til !!

Jeg tror at når du blir gravid så kommer han til å bli så glad og begynne å tenke på hva kan HAN gjøre for at hans familie skal overleve og ha det bra - heter overlevelsesinstinkt, som jeg satser på at han har inni seg ;op

Bare gi beskjed om du trenger et lite avbrekk fra tankene så er det bare å treffes hos hverandre eller ute på en kaffe....

Du får jo virkelig sagt det på en skikkelig måte da. Ble mye lettere til sinns nå ja etter å ha lest innlegget ditt! Tusen takk!

Snakka nettopp med lillesøstern min. Kaninene hennes har fått kaninunger! Og de er bitte bitte små jo... Og hun ville at jeg skal få en av dem! Jippi!!! De blir ikke så veldig store heller da, så da er det jo virkelig mulighet for å ha en kanin her hjemme. Bygge en liten plass til den ute i hagen her da. Åååå nå gleder jeg meg. Nå får jeg både hunden min tilbake, med en liten kaninunge på kjøpet!

Jeg er gjerne med på en kaffetår jeg. Just say when! =)

åååå jeg må få se kaninen da !!!

De er sååå søte.....

Kanskje bytte ut katten eller hunden for en kanin ?? hmm...tenke tenke......

hehehe....bra det hjalp med noen Hebbieord ;op

Skal høre med gubben om det er greit om jeg stikker på en kaffetur etter jobb.....kan ikke få vært med å kjøre søppel uansett fordi det er for tungt. Men siden det har vært litt jenteturer i det siste - så får jeg høre med ham om han synes det er greit.

Kanskje finne en litt avsides plass - siden det koster masse å stå parkert og sikkert fullt overalt på vanlige dager ??

Hvis ikke det blir i dag så gjør vi det en annen dag i denne uka.....

Ja det høres greit ut å kanskje forhøre seg med gubben din først ja. Jeg spør ikke lengre jeg da, for jeg vet at sambo helst vil at jeg skal være litt ute av huset. Vi finner sikkert noen ledige plasser bak selve tinghuset. Der er det alltid ledig egentlig. Du får bare ringe meg når du vet noe litt nærmere da.

JEG KAN VÆRE MED !!! Yuuhuu....

Han bare syntes det var søtt og lo i meldingen og sa såklart jeg kan det. Dessuten skulle han være opptatt med å kaste planker og dritt som jeg ikke kan være med på. Og han fikser sin egen mat.

Som regel så gir jeg bare beskjed at jeg skal noe - men de siste ukene har det vært mye Litjpia og Co ;op

Gubben din synes nok at det gjør godt for deg å møte andre jenter og kose deg og slappe av....med tanke på drittjobben din !!

Jeg skal ta dem jeg !!!

Jeg er ferdig 15.30 og jobber rett over brua. Må bare hente bilen, men kommer i rushen så det kan jo ta sin tid.

Håper jeg ikke har fått parkeringsbot - står på ny plass. Litt lettere å komme seg på hovedveien i rushen.

JIPPI!!!! Ja det har jo vært ganske mye med Litjpia og Co ja, eller Hebbie og Co! Hehehehe... Tror det er like greit at jeg ikke er tilstede når lillebroren til sambo er her. Ihvertfall ikke flere timer i strekk! Regner med at du ikke får parkeringsbot da.

Vi ringes bare nærmere da om akkurat hvor vi skal møtes hen da. Vet ihvertfall at det er en del gratisplasser bak kirka. Men dette finner vi nærmer ut av da.

Jeg er en mester i å få parkeringsbøter...

Det står reservert parkering for ørten forskjellige greier - museum (hvem faen gidder å besøke dem!) - drammen vid. skole (er ferie nå) og noen kommunale greier..

Jajaja....noe må jeg bruke pengene på ;op

Synes du skal tilbringe en hel dag med lillebroren - skikkelig sviger/svoger dag !!!!

Annonse

Ja en slik dag får bli senere tror jeg. Akkurat nå er jeg ikke i humør til det nei! Hehehe... Tror han er uansett mest interessert i å snakke og være sammen med sambo akkurat nå.

hvem er det som er uinteressert i å være med DEG ???

Dere kunne jo snakke om babyer og slikt....

Gleder meg til vi skal shoppe klær...trenger sårt nye ordentlige bukser.

Går ikke alltid å bruke fritidsbukse som jeg har på meg i dag. Passer ikke når man skal ha en finere topp på.

Hahaha... Ja det hadde vært noe det ja.

Jeg har jo noen gravidbukser du kan få låne inntil du får kjøpt deg noen egne... Kan jo ta de med til deg så får du se hva du selv vil.

Men lille deg - ræva mi er dobbelt så stor som din og for å ikke snakke om låra mine !! Don't get me started !!!

Du kan bare ta dem med - men du får dem nok kjapt tilbake, ubrukt.

Det er en av problemene mine når jeg handler bukser - lår og rumpa mi !!

Derfor ser bukser alltid merkelige ut og jeg finner sjeldent bukser jeg er fornøyd med. Liker dem ikke stramme over låra...

wææææ....satt og skrev til deg da dama fra vikarbyrået kom innom.

Hehehe.....har fortalt henne situasjonen slik at dem er obs på det når dem ser etter oppdrag til meg når det nærmer seg slutten her.

Nå må jeg snart småspise igjen....

Hehe...hadde jo rene stående buffeten her med masse salat - dressing og parmesan ost på kontoret.....

Hehehe... Godt at dem nå er OBS på det at du er gravid da. Så får du deg sikkert en eller annen grei jobb når du er ferdig der du er nå.

Jeg lager rundstykker til arbeidskara her ute. Og tro det eller ei! Guttungen svarte MEG da JEG spurte han om noe!! Det er jo bare helt utrolig jo!! Hehehe...

Jeg tenkte jeg skulle se om jeg kanskje fant en ledig parkeringsplass vedsiden av kirka der. Der er det visst gratis har jeg skjønt! Hvis jeg ikke sykler innover til Drammen da?!? Hmmm?!? Har jo ikke vondt at å sykle litt heller da. Eller kanskje jeg skal gå?!? Hmmm?!? Ja ja... Får se hvor sporty jeg gidder å være da.

Jeg må innom apoteket å kjøpe flere Multivitamin for gravide. Tar de vitaminene som de anbefaler ihvertfall. Begynner å bli tomt i skapet her ja. Har tabletter for kun 3 dager til eller noe. Også MÅÅÅ jeg huske å bestille time til gyno idag! Veldig viktig!

Tia har jo virkelig flydd unna her. Er jo ikke lenge til jeg skal skravle litt med deg jo. Hehehe!!!

hei jenter!!! :)

mener ikke og trenge meg på i samtalen deres, bare lurte på om alt stod bra til med dere???

håper vi kan sees igjen snart da...

og at du og jeg litjpia24 kan joine resten av gjengen :) med en liten spire hver :)

jeg fikk TR ordentlig idag endelig!!! så jeg ser at vi har IKM ons 19 juli begge to :)!!!!

skal prøve EL tester for første gang denne mnd og siden jeg har 24 dagers syklus kan jeg vel teste etter dag 8???

ja ja ha en strålende dag alle sammen :)

her er det bare å slenge seg på ;op som du ser så er det ikke særlig intelligente innlegg vi skriver ;o) hahahahhihihihohoho.....

du må så gjerne henge deg på og treffe oss - vil bare avogtil ha et lite mini treff i ny og ne uten masse oppstyr og planlegging på masse forskjellige tråder.

Håper dere sitter med en liten spire i magen snart - begge to !!!

Ha en fin dag du også :o)

så lenge du oppfører deg normalt så tror jeg at han forandrer seg og oppfører seg skikkelig.

Dessuten så får du forklare etterpå når den tid kommer at det var derfor det ikke passet så bra at han var der på besøk for Litjpia skulle pøke på storebroren hans og melke hans edle dråper ;op

hahahaha....uff - jeg burde vært psykolog !!

han forstår da og tilgir deg......

Halloen!!! Så hyggelig av deg å titte innom!

Vi sees helt sikkert igjen.

Så sinnsykt gøy at vi har IKM på samme dag!

Håper vi begge legger inn innlegg med tittelen:

HURRA!!! JEG ER GRAVID!!!!

Hehehe...

Stemmer at du skal begynne å teste etter dag 8 da ja.

Jeg har en syklus på 31 dager og skal derfor egentlig begynne å teste på dag 15, men jeg begynner nok litt tidligere siden jeg går på dobbel pergotime kur denne pp.

Ha en strålende dag du også!

*lol, lol, lol*

Ja Hebbie snuppa! Du får virkelig sagt det ja.

Jeg skal virkelig pøke på i neste uke. Eller de dagene det er positiv EL test. Så enten blir guttungen skada for livet siden han kanskje hører oss. Ingen av de gode ideene våre falt i smak dessverre. Sambo mente at det virket teit overfor guttungen. Så da sa han at vi bare får være stille. *lol* Det er lett med den knirkesenga vår da! *lol* Jajaja... Den tid den sorg, eller glede?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...