Gå til innhold

gruer meg til UL neste uke....


Pimmini

Anbefalte innlegg

Vet jeg burde glede meg, men er så redd noe er galt! Fikk en skrekkopplevelse for noen måneder siden da vi med sjokk oppdaget (i uke 11) at fosteret hadde dødd veldig tidlig i svangerskapet!

 

Har vært til en UL i uke 8 allerede og da slo hjertet. Når vi skal tilbake nå til uken er jeg 12+0. Vet jo at sjansene er gode for at det har gått bra....men klarer ikke å slutte og grue meg!

 

Noen som har hatt det på samme måten og fått en positiv opplevelse på UL??

 

Hvor mye kan man forvente å se på UL når man er i uke 12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..:)

 

Kjenner til det ja, hadde en SA i januar, så når jeg skulle på UL i dette svangerskapet, så var jeg så redd for at det samme skulle skje...

 

Jeg har UL bilde fra 12+2, som ligger på album under nicket mitt..:)

Du kommer til å se en aktiv liten krabat av en miniatyr baby. GLED DEG!!!! fantastisk er det.

 

Er 12 + 6 i dag..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg er i samme båt som deg. Hadde en MA i julen som ble oppdaget i uke 12. Fosteret hadde da dødd i uke 10. Jeg har nå tatt ul annen hver uke og sist i uke 8. Skal igjen nå til uken og er da 10+2. Gruer meg vanvittig...livredd for at jeg skal oppleve det samme igjen. I uke 12 er babyen helt ferdig og skal bare vokse seg stor. Du vil få se en liten krabat som hopper rundt og er fiks ferdig :-) Håper det går bra med oss begge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...