Gå til innhold

Norcathy hvordan går det med deg????????

Anbefalte innlegg

Har du helt sluttet å blø? Kom det mye blod, eller var det bare litt i truseinnlegget? (unskyld at jeg er nyskjerrig, men føler meg litt i samme båt nå).

I går på min rg 10 kom det friskt blod på papiret og jeg har veldige menssmerter. Kom litt i dag også, men nå er det mindre igjen. Tror jeg blir gal av dette..........har vel egentlig mistet troen helt, men vil jo ikke helt gi opp heller.

Veldig glad hvis du gidder å svare:-)

Masse lykke til Norcathy.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5463264-norcathy-hvordan-g%C3%A5r-det-med-deg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.......

Ja det går faktisk veldig bra, begynner faktisk å tro att jeg er gravid.

Jeg fikk bare litt blod på papiret en gang når jeg tørket meg, ikke noe mere.

Jeg har testet positivt i hele helga, så det er sikkert sant.

Jeg har mye stikkinger, i underlivet/magen, men alle rundt meg sier det er helt normalt også er jeg litt uvel.

Litt rød i kinnene, he he

Jeg fikk beskjed fra sykehuset att det er helt normalt å blø noe, alle mine venniner som har vært gravide gjorde også det, så jeg krysser alt for deg, har du testet ennå ????

Blir utrolig spennende............

Tenk etter 12 innesettinger så klare vi det.....det er egentlig for godt til å være sant, så nå håper jeg de eller det klamrer seg fast,

Lykkelig klem

Så flott at du endelig er gravid:-)

Du må jo ha en kjempe tålmodighet, 12 innsettinger er jo helt utrolig!

Jeg tok en digital cb test midt på dagen i dag, der sto det ikke gravid.

Så jeg er nok desverre ikke gravid da. Har hatt litt blod både i går og idag, men ikke noen mengder.

Får ringe klinikken i morgen så får jeg høre hva som skjer. Hadde vært greit om det var åpent i helgene.

Kos deg masse med den lille spiren, dette har du fortjent:-)

hei,slenger meg på denne...

så fint at alt går bra norcathy:0)

12 insettinger.....,sambo min kaller deg superwoman:0))

det står jeg respekt av,så det gleder meg veldig og lese at du har klart det..:-)))

håper at blødningen stopper elina73,tenk om det samme har skjedd med deg,da er det enda håp....husker jeg rett fikk også du beskjed om og teste onsdag,så det er enda 3 dager igjen *håpe* håpe*

hilsen

Hei nusse 77.

Jeg skulle også teste onsdag, men siden det er litt mindre blødning nå måtte jeg jo prøve. Helt idiotisk, blir jo bare enda mere deppa av negativt resultat.

Har en veldig dårlig følelse for menssmertene vil ingen ende ta. Men, men, jeg får ringe Porsgrunn i morgen jeg også å høre hva som skjer.

Vi får "snakkes" i morgen etter at telefonen er tatt:-)

Du får slappe av med mannen nusse 77, så kommer vi oss gjennom dette også...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...