Gå til innhold

8 uke:)


Har en herlig gutt:)

Anbefalte innlegg

er det flere her som er 8 uker på vei? åssen er formen deres? de siste dagene har jeg kjent kvalmen komme, men ikke så ille at jeg bryter meg.. men nå føler jeg virkelig på kroppen at jeg er gravid:) begynt å gå opp for meg, en utrolig følelse! jeg føler allerede at jeg har blitt større men vet jo at det må være at jeg er oppblåst, men magen er ganske hard og jeg takler ikke gå med bukser som strammer over magen! er mange her som er redde var det jeg også.. men føler på meg at det her skal gå bra, mere og mere for hver dag:) men er så klart redd for å gjøre noe som skader forsteret osv.. tar bare de vanlige forhånsreglene og prøver ellers å leve ett mest mulig normalt liv! veldig trøtt da men er oppe rundt 3 ganger om natta å tisser, er det mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er 7+6 idag. Nesten 8 uker. Har vært trøtt og svimmel siden uke 3. Kvalm siden uke 4-5 og det blir bare verre. Håpet det skulle begynne å bli bedre snart. Jeg er ikke oppe om natta og tisser, men må veldig om morgenen!! Synes også at buksene begynner å bli litt strammere, men har ikke gått opp noe i vekt. Men det gjorde jeg ikke før ca uke 20 de andre gangene jeg var gravid heller. Jeg har termin 8 februar. Enn du da?

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 9 februar, så er jo ikke 8 uker på vei men i min 8 uke:) hvor kommer du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...