Gå til innhold

ha med babyen i dusjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd å dusje sammen med baby på ca 10 uker?likte de det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og det ble svært godt mottatt. Husk svak stråle og passe varmt vann!!

Skrevet

Tror hun var ca 5 mnd da jeg forsøkte første gang og hun ELSKET det! Stakk ut tungen mot vannet:) Men hun er vant til at pappa eller mamma dusjer mens den andre steller henne. Noen kan bli litt skremt av lyden, skjønner du. Prøv deg frem! Særlig visst du har tenkt på babysvømming....

Skrevet

Har dusjet med poden fra han var et par dager gammel! Passe varmt vann er nøkkelordet. Og strålen står på meg og ikke på babyen. Da renner det deilig varmt vann ned på ham (ikke i ansiktet self), og han ligger der og nyter ;).

Skrevet

Vær bare sikker på at du har en stabil dusj som ikke helt plutselig blir kokvarm/iskald. Babyer kan brenne seg ved 40 grader. Kos dere i dusjen, min snuppe liker det.

Skrevet

Jeg begynte med det da sønnen min var 8 mnd så vet ikke om 10 uker desverre:( Men husk å ha strålen på svakt og legg babyen på et håndkle.

Skrevet

Hadde snuppa med i dusjen første gang da hun var ca en uke gammel. Det gikk helt fint:-) Har bare hatt henne en gang i dusjen etter det (er 10 uker), for synes jeg får vasket henne bedre når hun bader.(er litt redd for å miste henne i dusjen, så har ikke vasket henne der)

Skrevet

Jeg har med lillegull i dusjen nesten hver gang jeg dusjer. Det er så koselig,har gjort det hele tiden. Jeg lar henne ligge i ethåndkle mens jeg vasker meg selv, så dusjer vi sammen etterpå.Entenstår jeg med henne i armene eller så sitter jeg i skredderstilling på gulvet med henne i fanget. Dette er virkelig kosestunder! Vi har badebalje også. men jeg syns det er greiere å ha henne på fanget

Skrevet

Ja og tidligere også. Han likte det veldig godt:)

Skrevet

har hatt lillemor med i dusjen siden hun var ei uke gammel, har så lite bad, så vi har ikke badebalje stående fremme.. må hente den frem, så hun har bare dusjet. tror hun har badet kanskje 5-6 ganger. Vi går på babysvømming og, så hun må jo dusje der, storkoser seg i dusjen. Hun er 7,5 mnd gammel.

Skrevet

Nå gulpet han over oss begge, og vi dusjet sammen idag også ;). Han er 22 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...