Gå til innhold

finner ikke EL, får jeg hjelp da?

Anbefalte innlegg

hvis jeg gjennom EL-tester ikke klarer å påvise EL og heller ikke blir gravid, kan jeg da gå til legen og få hjelp? Eller må jeg har prøvd i et helt år før jeg får pergo el. lignende??

Vil legen si at siden det bare er 6mnd siden jeg sluttet med p-pillene har ikke kroppen stabilisert seg enda? Men jeg vil jo ha barn nå, og når jeg ikke finner EL, så vil jeg ikke prøve i et halvt år til før jeg får "hjelp".

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5462886-finner-ikke-el-f%C3%A5r-jeg-hjelp-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finner du ikke el.. og dere har forsøkt i et halvt år ville jeg helt klart ha oppsøkt lege. Det kan ta noen mnd for å stabilisere ting etter p-piller, men et halvt år syns jeg var lenge..

Ring legen din du! Kanskje du får pergo for å sette igang el?

Jeg synes du skal gå til legen, jeg. Vi har prøvd 6 mnd nå,og jeg har EL,iallfall ifølge testene,så jeg tenker ta meg en tur til legen selv. Jeg sier bare at vi har prøvd nesten 1 år(har ikke brukt prev. på langt over 1 år) Bare tull å gå i månedsvis å vite at noe er feil,bare fordi legen sier man må vente 1 år! Det kan jo også ta tid ETTER at du har fått EL tilbake!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...