Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Jeg vil så gjerne tilbake til mine rundt 30 dagers sykluser! Men nå er den jo så lite stabil som mulig. 27 dager, 29,30, og nå sist på 36 (!!) Her er alle råd velkomne=) Ha en fin søndag folkens=)
susse Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Hei på deg! Har dessverre ingen gode råd da det er hormoner som styrer dette og det er vanskelig å gjøre noe med uten evt legehjelp. Generelt er det jo bra for oss som sliter å få i oss en del type vitamier og fettsyrer men tror ikke dette vil hjelpe på selve sykluslengde. Hvis du har gått på pergo eller lignende hormoner kan det være det som gjør at syklusene dine nå varierer og det tror jeg at vil rette seg igjen etterhver. Håper det evt er andre her inne som har gode råd til deg Klem
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2006 Men du ga meg jo et godt tips:-) At det virkelig kan være pergoen som gjør slikt med syklusene mine.. Da vet jeg jo at de vil stabilisere seg=) Mange klemmer fra
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Har du prøvd fotsoneterapi? Kjenner flere som har prøvd dette med stor suksess!
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 akupunktur også, det funkaet som berre det på meg
M m/baby i magen Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Hei Vibeke Måtte bare smile da jeg leste denne meldingen, du trenger jo ikke tenke på dette nå, som du er gravid. Nå kan tenke på helt andre ting. Gratulerer enda en gang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå