Gå til innhold

Åssen foregår manuell snuing av babyen i magen?

Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Har hørt om ei som fikk snudd babyen manuelt. De dytter og skyver babyen rundt ja. Hun syntes det var vondt. Men etterpå snudde guttten seg tilbake igjen! Han hadde vel bestemt seg for å sitte på bekkenet hennes. Hun tok keisersnitt. Ingen komplikasjoner etterpå. Frisk og fin gutt. Og hun var oppe og gikk noen timer etter. Lykke til med Emma! :-)

Hei!

Må bare svare deg på dette. Min nr. 1 lå i sete, og ble tatt med keisersnitt. Nr. 2 lå også i sete, men han ble snudd manuelt. Jeg synes ikke det var så ille, med tanke på at han også ble født med hodet først, og at jeg slapp keisersnitt igjen! Vil absolutt anbefale å prøve om du har mulighet. De observerer prosessen på UL, og jeg følte i alle fall at det foregikk på forsvarlig vis. Det hender jo selvsagt at de snur seg tilbake, men min gjorde altså ikke det. Lykke til!

Jeg har proevd baade akupunktur og manuell snuing. Ingen av delene fungerte paa meg, saa det ble KS.

Det gjorde bare litt vondt da de proevde aa snu babyen manuelt (egentlig ikke sa vondt, mer ubehagelig), men kjempe vondt med akupunktur!!! De stakk en naal i lilletaaen min, og det var SMERTE!! Dessuten blir det fort dyrt med akupunktur, hvis man maa ha flere behandlinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...