Gå til innhold

Noen som har tatt Liposculpture og nedre mageplastikk?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer fettsuging og nedre mageplastikk. Men jeg har spørsmål til dere som har gjort det. Hvordan var det? Hvor lenge hadde dere vondt, og HVOR vondt? Hva betalte dere, ble dere fornøyd med resultatet og hvor tok dere det? Var det noe dere måtte gjøre i forkant av dette? slanking/ trening o.l.? Jeg blir ikke kvitt magen. Den buler ut, også OVER navelen. Den trekker seg liksom ikke inn igjen, også har jeg fått endel overflødig hud nede på magen.

Fortsetter under...

jeg har tatt fettsuging for noen år siden. det var helt greit, fikk masse bedøvelse så det var eneste rundt navelen og ved ryggraden at det merktes. hadde vel vondt i noen dager, som sterk treningsverk. betalte 35000 kr hos nobel klinikken. ble veldig fornøyd..

ja, mage, midje og hofter. De måtte ta alle områdene for helheten sin skyld.. Etter to tette svangerskap så har jeg jo lagt litt på meg igjen, men fasongen som de formet på meg er der fortsatt. (smalere midje, mindre mage i forhold til resten av kroppen) For å si det sånn så hadde jeg absolutt gjort det igjen, det er verdt det... man føler ubehag i noen uker etterpå, men det er så lite at det teller nesten ikke :) mest stiv og støl, føles som om man har fått juling, å det har man jo på en måte..

Mage plastikken kan du få dekt gjennom det offentlige, vet flere som har gjort det å alle er fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...