Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Vil bare dele et tips med dere som skal føde. Da jeg fikk mitt første barn, var det en tante av meg som sa til meg at det er så utrolig viktig å huske på å ta bilder av den nyfødte babyen de første timene. Mange bilder, og fra mange forskjellige vinkler. Babyene forandrer seg veldig mye, fordi de bretter seg ut liksom og blir seg selv. Ser ofte på de aller første bildene av barna mine, og studerer hver detalj. Det er pappaen som må ha dette oppdraget selvfølgellig, men det er veldig fint å ha for ettertiden.
Tess,mamma til 2:-) Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Takk for tipset. Når jeg tenker meg om så savner jeg bilder fra de første timene med min datter. Skal huske dette denne gangen..:-)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 tok bilder av baby med en gang sist, men det jeg savner er bilder av magen min den dagen jeg fødte, så det skal jeg hvertfall huske denne gangen! Siste bildet blei tatt en uke før jeg fødte , og har i ettertid lurt forferdelig på hvor stor jeg egentlig blei til slutt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå